خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت

277 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی گیلان

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انجام بیش از 277 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی در سطح استان در 9 ماهه نخست سال و تشکیل پرونده تخلف صنفی و غیر صنفی به مبلغ 240 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد درویش کردار با اشاره به انجام 277 هزار و 23 مورد بازرسی از مراکز و واحدهای اقتصادی در 9 ماهه نخست سال گفت: 11 هزار و 800 مورد از واحدهای بازرسی شده متخلف شناخته شده و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی ارزش کل پرونده‌های متشکله را بیش از 240 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این مدت بیش از 11 هزار مورد گزارش و شکایت مردمی دریافت و رسیدگی شده است.

این مقام مسئول 51 درصد از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته را مربوط به بخش‌های غیرصنفی عنوان کرد و گفت: تخلفات مشاهده شده در این بخش  56 درصد از کل تخلفات 9 ماهه اول را به خود اختصاص داده است.

درویش کردار خاطرنشان کرد: سامانه ستاد خبری 124 اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان آماده دریافت هرگونه گزارش و شکایت مردمی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، فروش بدون صدور فاکتور و... است.

کد خبر : ۳۳۴۷۲۱