خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنایع معادن و تجارت مازندران تاکید کرد :

برای رفع معضل بیکاری باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره جست

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۳۳

محمدپور عمران گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید جلب اعتماد بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری است

به گزارش ایلنا ، محمدپور عمران در بازدید از کارخانجات شهر آمل با بیان اینکه حمایت و روان سازی امور واحدهای تولیدی استان موجب افزایش اشتغال و ظرفیت تولید می شود اظهار داشت : در شرایط فعلی و بحرانی اقتصاد می توان با تقویت واحد های صنعتی برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار قدم برداشت.

وی افزود : با همکاری و تعامل خوب دستگاه های اجرایی و بانک ها در ارائه تسهیلات ، رونق و توسعه این استان با سرعت بیشتری انجام می شود.

رئیس سازمان صنایع معادن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه منفعت تمام سرمایه گذاری ها، طرح ها و پروژه های صنعتی و تولیدی  که در این استان اجرا می شود به خود مردم بر می گردد تصریح کرد : باید مسئولان اعم از مسئولان دستگاه های اجرایی ، بانک ها  و فعالان اقتصادی در راستایی گام بردارند که توسعه و پیشرفت این استان در اولویت کاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی  که در مازندران دچار مشکل شده اند با درایت ،حمایت و روان سازی  می توانند با بالا بردن ظرفیت تولید باعث توسعه اقتصادی شوند خاطرنشان کرد : یکی از اهداف  دولت تدبیر و امید جلب اعتماد بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری است ، بنابراین  اگر بخواهیم بیکاری را کاهش دهیم و اشتغال پایدار  ایجاد کنیم باید از ظرفیت و توانمندی بخش  خصوصی به منظور اشتغال پایدار استفاده کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز