خبرگزاری کار ایران

تثبیت صدرنشینی دانشگاه آزاد در لیگ سراسری شمشیربازی

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۵۵۰

تیم دانشگاه آزاد در پایان دیدارهای هفته سوم مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان صدرنشینی خود در جدول رده‎بندی مجموع ۳ اسلحه اپه، فلوره و سابر را تثبیت کرد.

به گزارش ایلنا، یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان با برگزاری دیدارهای هفته سوم پیگیری شد. در چارچوب این هفته از مسابقات و در پایان دیدارهای اسلحه اپه تیم هیات زنجان با ۲۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و هر یک از تیم‌های استقلال و هیات بافق با ۲۵ و ۲۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین تیم دانشگاه آزاد در در پایان دیدارهای اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان با۲۱ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های استقلال و هیات زنجان نیز به ترتیب با ۱۹ و ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند. در جدول رده‌بندی اسلحه سابر نیز دانشگاه آزاد با ۱۸ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های بانک سرمایه و هیات بافق با ۱۶ و ۱۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای هفته سوم یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان و در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر  تیم دانشگاه آزاد با ۵۷ امتیاز و استقلال با ۵۴ امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفتند ضمن اینکه عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های هیات زنجان و بافق اختصاص پیدا کرد که در پایان این هفته صاحب امتیاز مشابه ۴۴ شدند.

در جدول رده بندی این بخش تیم های آکادمی البرز (۳۵ امتیاز)، امیدهای ایران (۲۳ امتیاز)، عقاب شیراز (۲۰ امتیاز)، اصفهان (۱۹ امتیاز)، سنگ پاسارگاد (۱۷ امتیاز)، بانک سرمایه (۱۶ امتیاز)، ارومیه (۱۵ امتیاز)، تهران (۱۴ امتیاز) و شهدای شورمست (۱۲ امتیاز) به ترتیب در رده های پنجم تا سیزدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز