خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر؛ صبا ۱-۳ نفت

شکست سنگین دایی در خانه

تیم نفت تهران موفق شد در دیدار هفته هفدهم مقابل صبا به برتری پرگل برسد.

تیم‌های فو‌تبا‌ل صبای قم و نفت تهران در چارچوب ر‌قا‌بت‌های هفته‌ هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نفتی‌ها موفق شدند با برتری سه بر یک حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

در این دیدار علی قربانی در دقایق هفت و 38 برای نفت گلزنی کرد. علاوه بر این با گل به خودی محمد قاضی تیم منصوریان با سه گل در دقیقه 64 از حریف خود پیش افتاد.

در این دیدار کوروشی در دقیقه یازده و دانشگر در دقیقه 69 از تیم نفت با کارت زرد داور جریمه شدند.

شاگردان منصوریان با برتری در این دیدار 25 امتیازی شدند و بالاتر از سپاهان در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

تک گل صبا را در این دیدار جلال الدین علی محمدی به ثمر رساند.

هفته هفدهم لیگ برتر - تماشاگر: 1100 نفر
استادیوم: یادگار امام قم
داور: تورج حق‌وردی ؛ کمک داوران: حسن یوسفی، مجید ویشگاهی و جمشید محمدی

صبا قم

حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو(46- هاشم بیک‌زاده)، محمدامین آرام‌طبع، قاسم دهنوی(46- فرشید باقری)، فرید بهزادی‌کریمی(57- محمد اوسانی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

نفت تهران

علیرضا بیرانوند، حمید بوحمدان، محمد دانشگر، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، رضا علیاری، ایمان مبعلی، وحید امیری(85- عیسی آل‌کثیر)، امیرارسلان مطهری و علی قربانی(64- آرش رضاوند)
سرمربی: علیرضا منصوریان

اخطار

سیامک کوروشی(15) - محمد دانشگر(69) از نفت

شرح گلها:

صبا 0- نفت 1(علی قربانی: دقیقه 8): ارسال زیبای ایمان مبعلی از سمت چپ زمین را علی قربانی در نخستین موقعیت جدی بازی وارد دروازه صبا کرد.
صبا 0- نفت 2(علی قربانی: دقیقه 40): مطهری بعد از حمل توپ خوب وارد محوطه جریمه صبا شد و با یک چرخش زیبا صادقی را جای گذاشت و به قربانی پاس داد تا این مهاجم با پای چپ دروازه لک را برای دومین بار باز کند.
صبا 0- نفت3: (گل به خودی محمد قاضی: دقیقه 63): ارسال مبعلی از روی کرنر به مقابل دروازه صبا را محمد قاضی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.
صبا 1- نفت 3 (جلال‌الدین علی‌محمدی: دقیقه 4+90): ضربه ریباند شده به پشت محوطه جریمه نفت را علی‌محمدی با شوت روی پا به گوشه دروازه نفت فرستاد تا ششمین گل فصلش را به ثمر رسانده باشد.

کد خبر : ۳۳۴۵۱۳