خبرگزاری کار ایران

پانادیچ در جلسه با طاهری؛

به خاطر بیماری پدرم باید بروم ولی در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور خواهم داشت

مربی پرسپولیس در نشست با سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر جبر زندگی و برای رسیدگی به پدرم و کمک به مادرم باید به کرواسی برگردم اما دلم با پرسپولیس است و قول می‌دهم در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر خواهم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آندره پانادیچ در گفتگو با علی اکبر طاهری گفت: به هیچ وجه دوست نداشتم در شرایط کنونی که تلاش‌ها در حال به ثمر نشستن است جمع تیم را ترک کنم. مدت‌ها است با خودم درگیرم و ترک پرسپولیس با این هواداران و حال و هوایی که دارد برایم بسیار دشوار خواهد بود ولی ما گاهی اسیر جبر زندگی هستیم و شرایط فعلی را هم باید به همین حساب بگذارم و چاره‌ای جز کنار آمدن با آن ندارم.

وی ادامه داد: پدرم بیماری سنگینی دارد و متاسفانه مادرم نیز به شدت غمگین و ناراحت است. به همین دلیل باید برای رسیدگی به آنها مدتی راهی کرواسی شوم چون آنها جز من و ایگور کسی را ندارند که کمکشان کند ولی همینجا دو قول به شما و هواداران پرسپولیس می‌دهم؛ اول اینکه آخر فصل در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر خواهم بود و دیگر اینکه تمام تلاش خودم را می‌کنم تا به زودی بازگردم.

پانادیچ خاطرنشان کرد: مدت‌ها است با خودم و کادر فنی کلنجار می‌رویم تا شاید شرایط تغییر کند ولی متاسفانه پدرم وضعیت خوبی ندارد.

در ادامه این صحبت‌ها، علی اکبر طاهری در پاسخ به مربی پرسپولیس تصریح کرد: رضایت باشگاه برای جدایی شما رضایت دائمی نیست و به نظر ما این جدایی موقت خواهد بود. رسیدگی به پدر و مادر هم واجب است و با توجه به موافقت آقای برانکو اجازه می‌دهیم بروید. به امید آنکه زودتر برگردید تا این کار را که همه با هم شروع کردیم، به یاری خدا همه با هم با قهرمانی به پایان برسانیم. همچنین مطمئن باشید که ما و تمام اعضا خانواده پرسپولیس برای شما و پدرتان دعا خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۳۴۴۹۹