خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر دفاع به اقدام کانادا درباره سپاه قدس

کد خبر : ۳۳۴۴۴

کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که البته موجب تأسف است که چطور کشوری تمام حیثیت خود را در گرو خدمت به صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

وزیر دفاع در واکنش به اهانت اخیر کانادا به نیروی قدس سپاه گفت: کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد وحیدی"در واکنش به اهانت اخیر کانادا نسبت به نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: این تهمت‌ها به هیچ وجه به "نیروی قدس" وارد نیست و جایگاه این نیرو در اشاعه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان را خدشه‌دار نمی‌کند.

وی افزود: کانادایی‌ها امروز دقیقا سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که البته موجب تأسف است که چطور کشوری تمام حیثیت خود را در گرو خدمت به صهیونیست‌ها قرار می‌دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد: کانادایی‌ها قبلا هم در طرح عضویت فلسطین در سازمان ملل، با آمریکا همکاری کرده و در حمایت از صهیونیسم به فلسطینیان رأی ندادند.

وحیدی با بیان اینکه "ارزش و حیثیت کانادایی‌ها با بیرون آمدن صدای آمریکا و رژیم صهیونیستی از گلوی برخی سیاستمداران‌شان خدشه‌دار می‌شود"، گفت: امیدواریم سیاستمداران کانادایی زودتر به خود آمده و ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را بشناسند.

اخیراً کانادا در اقدامی سوال‌برانگیز، پس از حذف نام گروهک تروریستی منافقین از لیست تروریست‌ها، نیروی قدس سپاه پاسداران را در این لیست قرار داد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز