خبرگزاری کار ایران

استانداردردر آیین تجلیل از برترین‌های ورزشی مازندران

مازندران نگین ورزش کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۳۹۳

استاندار مازندران گفت: مازندران جزو استان‌های پیشرو درزمینهٔ ورزش، واگذاری پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام به بخش خصوصی در کشور است.

به گزارش ایلنا ،ربیع فلاح جلودار  شب گذشته در آیین تجلیل از برترین‌های ورزشی مازندران با بیان اینکه ورزش از ارزش و اهمیت بالایی برای ارتقاء سلامت جامعه برخوردار است گفت : رفتار و کردار مثبت ، اخلاق پهلوانی و روحیه جوانمردی در میادین ورزشی رشد می کند و برای داشتن جامعه سالم باید درزمینهٔ ورزش قهرمانی و همگانی سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه ورزش علاوه بر نشاط و شادی در جامعه موجب اعتماد به ‌نفس می‌شود، افزود: ورزش همگانی و قهرمانی را باید توسعه دهیم و این امر از سیاستهای جدی دولت تدبیر و امید است و برای رسیدن به جامعه سالم باید ورزش را توسعه دهیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران نگین ورزش کشور است، اذعان داشت: در مسابقات جهانی و بین‌المللی در کره جنوبی ورزشکاران مازندران به‌ عنوان پرچم‌دار کاروان ورزشی جمهوری اسلامی بوده اند که این‌ یک افتخار برای مازندران پرافتخار است.

فلاح جلودار بیان کرد: توسعه فعالیت‌های ورزشی و تقویت هیئت‌های ورزشی از سیاست‌های دولت برای توسعه ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

وی تشویق ورزشکاران و نخبگان را از وظایف مدیران اجرایی عنوان کرد و بابیان اینکه از کل اعتبارات استان بودجه‌ای برای حوزه ورزش در نظر گرفته‌ایم و این برای نخستین بار در استان انجام شد، اذعان داشت: حضور گسترده قهرمانان در رقابت‌های بین‌المللی آسیایی و جهانی گواه این است که تعداد قهرمانان مازندران در کشور بی‌نظیر است.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه کارنامه ورزشی مازندران مایه مباهات و افتخار است و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: مازندران جزو استان‌های پیشرو در کشور درزمینهٔ ورزش و واگذاری پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام به بخش خصوصی است.

وی با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای واگذاری طرح‌ها به هیچ قشری نداریم، تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان انتظار داریم درزمینهٔ‌های مختلف با توجه به رویکرد علمی و فرهنگی به زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشد.

استاندار مازندران از مجاهدتها و تلاش های ارزشمند ورزشکاران مازندرانی در عرصه رقابتهای ورزشی جهان ، آسیا و ایران تقدیر نمود و گفت: کسب 334 مدال رنگارنگ ورزشکاران عزیز مازندرانی در آوردگاه المپیک و مسابقات جهانی و بین المللی  در سال 93 افتخاری ماندگار و افتخار آفرین است

فلاح از کسب ۱۷ مدال از ۵۷ مدال مسابقات بازی‌های اینچئون توسط ورزشکاران مازندران خبر داد و با اشاره به کسب مدال‌های بسیار در میادین مختلف بین‌المللی گفت: قهرمانان ورزش مازندران با افتخار آفرینی در عرصه‌های مختلف ملی و جهانی موجب عزت و سربلندی نام ایران اسلامی شدند

در این مراسم با اهداء تندیس و هدایای ارزشمند از ۱۱۰ ورزشکار مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز