خبرگزاری کار ایران

هیچ نظارتی بر روی صنایع آلاینده نیست/

پالایشگاه و نیروگاه‌های اصفهان همچنان مازوت می‌سوزانند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۱۶

اگر کسی نیست بر روی منابع آلاینده نظارت و کنترل کند لازم است دولت و مجلس اختیارات کافی را به مدیریت شهری واگذار نمایند تا شهرداری از حق و حقوق شهروندان در خصوص مباحث زیست محیطی حمایت کند.

اصفهان – ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از بی‌توجهی به سلامت شهروندان انتقاد کرد و گفت: هیچ نظارتی بر روی پالایشگاه و نیروگاه‌های اصفهان نیست و همچنان این صنایع آلاینده از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عباس حاج رسولی‌ها داشتن هوای سالم و پاک را حق طبیعی مردم دانست و افزود: اداره کل محیط زیست باید موضوع آلودگی هوا را دنبال کند چرا که ضرور و زیان‌های جبران ناپذیری به شهر وارد می‌شود.

وی اعلام کرد شهرداری در صورت در خواست اداره کل محیط زیست در زمینه رفع آلاینده‌ها مساعدت‌های لازم را انجام خواهد داد چرا که مردم از وضعیت آلاینده‌ها نگران هستند اما وضعیت آلودگی هوای شهر سال به سال نیز بد‌تر می‌شود.

وی نبود نظارت بر روی معاینه فنی خودرو، تولید بی‌رویه خودرو‌های فاقد استانداردهای زیست محیطی، عدم کنترل بر استاندارهای تولید خودرو، تعلل پلیس در جلوگیری از شماره گذاری خودروهای بدون استاندارد و عدم برخورد با واحدهای صنعتی آلاینده را از جمله عوامل تشدید آلودگی هوای اصفهان برشمرد و تصریح کرد: اگر کسی نیست بر روی منابع آلاینده نظارت و کنترل کند لازم است دولت و مجلس اختیارات کافی را به مدیریت شهری واگذار نمایند تا شهرداری از حق و حقوق شهروندان در خصوص مباحث زیست محیطی حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز