خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

خشکی زاینده رود برای مردم اصفهان و گردشگران غیرقابل تحمل است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۹

جاری بودن آب در این رودخانه تاثیر زیادی در تلطیف و طراوت هوا، شادابی و سرزندگی و کشاورزی مردم اصفهان به ویژه در شرق این کلان شهر دارد.

اصفهان – ایلنا: رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار تعامل، همکاری و تدبیر مسئولان کشور برای حل مشکل رودخانه زاینده رود شد و گفت: این رودخانه چشم انداز زیبا و غیر قابل وصفی برای شهروندان اصفهانی به وجود می‌آورد و در حال حاضر این خلاء کاملاً برای همه و حتی گردشگران داخلی و خارجی محسوس و غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی چمران اصفهان را شهر فرهنگی، تاریخی و گردشگری مطرح در کشور و جهان و آن را پویا، زنده و رو به رشد خواند و با انتقاد از خشکی رودخانه زاینده رود افزود: جاری بودن آب در این رودخانه تاثیر زیادی در تلطیف و طراوت هوا، شادابی و سرزندگی و کشاورزی مردم اصفهان به ویژه در شرق این کلان شهر دارد.

وی نبود آب در رودخانه زاینده رود را باعث افسردگی و ناراحتی انسان به ویژه آنهایی که پرآبی این رودخانه را شاهد بوده‌اند دانست و تاکید کرد: این رودخانه متعلق به کل کشور است و رفع این مشکل وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای عالی استان‌ها خواهد بود.

رئیس شورای عالی استان‌ها بهترین راهکار حل مشکل خشکی رودخانه زاینده رود را تعامل، هماهنگی و تدبیر مسوولان اعلام کرد و گفت: این مشکل باید از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی به ویژه در زمان تدوین و تصویب بودجه سال آینده کل کشور مورد توجه جدی قرار گیرد و شورای عالی استان‌ها آمادگی دارد این موضوع را پیگیری نماید تا طراوت و شادابی و زندگی واقعی به اصفهان برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز