خبرگزاری کار ایران

مشفق کاشانی:

تاثیر جشنواره شعر فجر بر شاعران جوان آشکار است

کد خبر : ۳۳۳۶۴

مشفق کاشانی تاکید کرد: جشنواره شعر فجر تاثیر بسزایی بر شعر ما و به ویژه بهبود کیفی شعر جوانان ما داشته و این تاثیر آشکار است و مطمئن باشید استمرار خواهد داشت.

ایلنا: مشفق کاشانی؛ اقدام جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در تشکیل شورای شعر در آستانه برگزاری جشنواره شعر فجر امسال، گامی مثبت و موثر توصیف کرد و گفت: امیدوارم جلسات این شورا ادامه پیدا کند و تصمیمات خوبی در مورد شعر گرفته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره شعر فجر؛ رئیس هیئت مدیره انجمن شاعران ایران افزود: شعر همیشه در مملکت ما مطرح بوده و خواهد بود و مردم نیز همواره از آن استقبال کرده‌اند. جشنواره شعر فجر هم تاثیر زیادی بر شعر ما و به ویژه بهبود کیفی شعر جوانان ما گذاشته و این تاثیر آشکار است و مطمئن باشید استمرار خواهد داشت.

سراینده «صلای غم» و «سرود زندگی» اضافه کرد: شعر از زمان‌های دور همواره بر سر زبان‌های مردم ما بوده است و به خصوص در جریان انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، شعر شکوفا‌تر هم شد.

مشفق کاشانی گفت: جوانان ما واقعاً آثار بسیار زیبایی در زمینه‌های مختلف شعری اعم از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و درباره امام راحل (ره) خلق کرده‌اند که این آثار اکنون منابع در دسترس خوبی است.

سراینده «شراب آفتاب» و «انوار ۱۵خرداد» ادامه داد: آثار این جوانان که درباره انقلاب سروده شده است، چون سیم و زر برای همگان غنیمت است.

این شاعر پیشکسوت عرصه شعر انقلاب، دفاع مقدس و شعر آئینی ابراز امیدواری کرد با تعیین ضوابط مشخص برای جشنواره شعر فجر امسال، بتوان برنامه‌ریزی خوبی برای آن انجام داد تا شاهد استقبال بیش از پیش مردم به این جشنواره و شعرهای شاعران جوان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز