خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛ پدیده ۲-۲ پرسپولیس

سرخ‌پوشان ۱۰ نفره هم نباختند

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده با اشتباه‌های مدافع و دروازه‌بانش متوقف شد.

به گزارش ایلنا، اولین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و در حضور 18 هزار تماشاگر بین دو تیم پرسپولیس و پدیده برگزار شد که  بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان رسید.

در دقیقه 3 پدیده ضربه کاشته‌ای را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که محسن بنگر توپ را دفع کرد.

در دقیقه 7 پدیده بازهم از جناح چپ صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه حسین بادامکی را محسن بنگر بازهم برگشت داد.

در دقیقه 9 مسابقه پرسپولیس اولین ضربه کاشته خود را روی دروازه پدیده زد که حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

در دقیقه 10 اولین ضربه کرنر پرسپولیس روی دروازه پدیده را محسن مسلمان روی دورازه ارسال کرد که مدافعان پدیده توپ را دفع کردند.

در دقیقه 12 شوت مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه پدیده پس از برخورد با مرادمند مدافع پدیده راهی کرنر شد.

در دقیقه 22 شوت معین عباسیان بعد از برخورد با مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد و این کرنر حاصلی برای پدیده نداشت.

هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 مسابقه مثل همه بازی‌های دیگر لیگ هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند. نوروزی در دیدار رفت دو تیم حضور داشت و یک گل زیبا هم به ثمر رساند تا بازی دو تیم در تهران با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شود.

تا دقیقه 25 بازیکنان پدیده 8 خطا و بازیکنان پرسپولیس 5 خطا انجام دادند.

در دقیقه 30 ضربه کاشته بازیکنان پرسپولیس را روشنگر دروازه‌بان پدیده مهار کرد.

در دقیقه 34 شوت امید عالیشاه با اختلاف از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.

در دقیقه 38 شوت مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان پدیده همراه شد و توپ به کرنر رفت.این سومین ضربه کرنر پرسپولیس در این بازی بود که حاصلی هم برای این تیم نداشت.

تا دقیقه 43 مسابقه بیشتر شاهد خطای بازیکنان دو تیم بودیم و پدیده 13 و پرسپولیس 8 خطا تا این دقیقه انجام داد.

در دقیقه 44 ضربه کرنر پدیده در محوطه جریمه پرسپولیس به بازیکن پدیده رسید و ضربه او به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه 54 ضربه کاشته حسین بادامکی روی دروازه پرسپولیس را مدافعان برگشت دادند.

گل‌پدیده: در دقیقه 57 ارسال بازیکنان پدیده روی دروازه پرسپولیس با اشتباه مسلم سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد تا توپ در محوطه جریمه به سادگی به معین عباسیان بازیکن پدیده برسد و او هم با یک پاس زمینی توپ را به مهدی خیر در مقابل دروازه‌ رساند تا خیری دروازه پرسپولیس را باز کند.

در دقیقه 62 شوت رامین رضائیان را روشنگر با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد.

در دقیقه 64ضربه کرنر پرسپولیس با ضربه سر بازیکنان پرسپولیس همراه شد و مهدی خیری توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

گل تساوی پرسپولیس: در دقیقه 67 توپ در پشت خط دفاع پدیده به مهدی طارمی رسید و او هم با یک ضربه سر گل مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

گل دوم پدیده: در دقیقه 73 ضربه کاشته پدیده روی ضربه پرسپولیس با اشتباه سوشا مکانی دروازه‌بان همراه با ضربه اشتباه محسن بنگر شد تا برای دومین بار دروازه پرسپولیس باز شود. بنگر یک گل به خودی در این بازی زد.

اخراج دروازه‌بان پرسپولیس: در دقیقه 85 سوشا مکانی در موقعیت تک به تک با مهدی خیری مهاجم پدیده قرار گرفت و مرتکب خطا روی بازیکن پدیده شد تا مکانی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

گل مساوی پرسپولیس: در دقیقه 90+3 پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که رامین رضائیان با یک ضربه دیدنی گل مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این تساوی 26 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. پدیده هم با 18 امتیاز با یک پله صعود به رده یازدهم رسید.پرسپولیس آخرین بار در هفته ششم مقابل سایپا شکست خورده بود و نتیجه دیدار رفت تکرار شد.

در تساوی امروز پرسپولیس اشتباه‌های سوشا مکانی و همچنین محسن بنگر دروازه‌بان و مدافع سرخپوشان نقش پررنگی داشتند.

رضا کرمانشاهی داور مسابقه به محسن بیات، مهدی خیری، محمود خمیسی و حسین بادامکی از پدیده و میلاد کمندانی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی( از دقیقه 82 بنگستون)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی( از دقیقه 60 علی علیپور)، محسن مسلمان( از دقیقه 87 ایمان صادقی)، امید عالیشاه و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب تیم پدیده:

ترکیب تیم پدیده برای بازی با پرسپولیس به این شرح است: مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسین بادامکی، یونس شاکری، محسن یوسفی، مهدی خیری، میثم نقی‌زاده، ایگور پراهیچ( از دقیقه 69 محمود خمیسی)، معین عباسیان و محسن بیات

سرمربی: رضا مهاجری

کد خبر : ۳۳۳۲۴۰