خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد:

تشدید برخورد با موتورسیکلت‌های آلاینده/ممنوعیت فروش طرح ترافیک

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۲۱۵

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری هوا تا اواسط هفته جاری و افزایش احتمالی غلظت آلاینده ها در طی روزهای آتی، جلسه کمیته هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا امروز در محل استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی حیدرزاده گفت: در روزهای گذشته به علت برودت نسبی هوا و تکرار اینورژن با افزایش غلظت آلاینده ها مواجه بوده ایم.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا نیز این روزها بدلیل وجود پدیده اینورژن با موضوع آلودگی هوا مواجه شده اند، افزود: براساس پیش بینی هواشناسی این هفته هم با وجود تداوم پایداری هوا با افزایش غلظت آلاینده ها مواجه خواهیم بود.
 
حیدرزاده در ادامه بیان داشت: میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز 132 بوده و بررسی ها نشان دهنده روند افزایشی غلظت آلاینده است.
وی در ادامه به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: مدارس استان تهران در هیچ مقطعی فردا تعطیل نیست.
 
حیدرزاده با اشاره به اینکه تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلتهای آلاینده و دودزا توسط پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله مصوبات این جلسه بود، اظهار داشت: در صورت تداوم پایداری ، در جلسه فردا در خصوص برنامه ریزی لازم برای اجرای زوج و فرد خودروها از درب منزل برای روز دوشنبه تصمیم گیری خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه ورزش صبحگاهی مدارس فردا انجام نخواهد شد، افزود: توقف فعالیت معادن شن و ماسه و تولید آسفالت و بتن و ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 
حیدرزاده تصریح کرد:همچنین فعالیت های ورزشی همگانی نیز توصیه نمیشود و به شهروندان توصیه می گردد از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز