خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور ابلاغ کرد

اختصاص اعتبار برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۹۷

با مصوبه هیات وزیران مبلغ یکصد و هشتاد و سه میلیارد و هفتصد و سی میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل در استان خراسان شمالی در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ همچنین مبلغ نود و دو میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری) توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک‌های عامل شامل بازسازی اماکن مسکونی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی شهری، تعمیر اماکن مسکونی روستایی و شهری، تأمین لوازم خانگی و معیشتی و خودروهای آسیب دیده با معرفی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری بین آسیب‌دیدگان ناشی از سیل استان خراسان شمالی با ضمانت زنجیره‌ای به منظور جبران خسارت پرداخت ‌شد.

اسحاق جهانگیری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام اقدامات یادشده، گزاش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 25/9/1394 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز