خبرگزاری کار ایران

طالب‌لو آماده بازی است

مظلومی: مصمم هستیم صدرنشین بمانیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۹۰

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه نباید از قبل خود را مقابل سیاه جامگان برنده دانست، گفت: ما بدنبال کسب نخستین 3 امتیاز دور برگشت هستیم و بازیکنان مصمم هستند صدرنشین بمانیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سیاه جامگان مشهد در جمع خبرنگاران حاضر در سازمان لیگ گفت: همه فکر می کنند که راحت سه امتیاز این دیدار را کسب می‌کنیم اما بازی ساده ای نیست و این تیم انگیزه بالایی دارد. من نمی دانم که آنها می توانند از نفرات جدید استفاده کنند یا خیر. شناخت ما قبلی است و باید بگویم کاظمی هم مربی بزرگی است که بدنبال رسیدن به جای بهتر با سیاه جامگان است. اگر فکر کنیم از قبل برنده هستیم سخت در اشتباهیم. بچه های ما مصمم هستند تا در بالای جدول جایگاه خود را حفظ کنیم و اولین 3 امتیاز دور برگشت را کسب کنیم.

وی افزود: می دانیم هوای تهران سرد است ولی نیاز به حمایت هواداران داریم. سیاه جامگان تیم خوبی است ولی ضعف هایی هم دارد که روی آنها کار کرده ایم و بدنبال این هستیم تا برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی استقلال در خصوص آلودگی هوای تهران بیان کرد: من که پاسخگو نیستم. سلامتی ورزشکاران ما ارزشمند است. ما در این هوا تمرین می کنیم. اگر تعطیل شود که بهتر است چون ما هم تمرین می‌کنیم ولی مجبوریم تمرین کنیم. باید یک فکر اساسی شود. در برخی شهرها این اتفاق رخ داده است. هم بازیکنان و هم هواداران هستند که به ورزشگاه می آیند. سازمان لیگ و مسئولان شهر تهران باید به این فکر کنند.

مظلومی درباره اینکه آیا طالبلو آماده این بازی است، بیان کرد: وحید بازیکن بزرگی است و خودش می داند که شرایط بدنی خوبی دارد. وی آماده این بازی است.

سرمربی استقلال با اشاره به مصدومیت مهدی رحمتی تاکید کرد: مهدی پیغام داده اگر شرایط سخت هست، به این بازی بیایم! البته بعد از بازی تراکتور یک مصدومیت جزئی بین بازیکنان بود که کادر پزشکی این بازیکنان را برای بازی رساند.

وی درباره اینکه گفته می شود قصد دارد نیم فصل دو بازیکن اسپانیایی جذب کند، گفت: هیچ صحبت قطعی در اینباره نشده است. فیلمهای زیادی به دست ما از بازیکنان مختلف می‌رسد ولی سعی می‌کنم از بازیکنان داخلی استفاده کنم. اگر نتوانستیم از داخل بازیکن پیدا کنیم سراغ خارجی‌ها خواهیم رفت ولی شرط ما این است که بازیکنان باید تست بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز