خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

کاظمی حتما تغییراتی در سیاه‌جامگان ایجاد کرده/قول قهرمانی نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۵۲

هیچ کسی نمی‌تواند قولی برای قهرمانی بدهد اما تمام تلاش‌مان این است که جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و این جایگاه هر چه بالاتر، بهتر.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سیاه جامگان را به هیچ عنوان دست کم نمی گیریم.

مجید صالح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل سیاه جامگان داریم. الان تغییرات در تیم ها انجام شده و دور برگشت شروع شده است و تیم ها خیلی سخت امتیاز می دهند. اگر نتوانیم شرایط مان را در جدول حفظ کنیم کارمان خیلی مشکل می شود به همین دلیل باید با تمام قدرت مقابل سیاه جامگان قرار بگیریم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نگیریم. آقای کاظمی مربی خوبی است و حتما تغییراتی در تیمش ایجاد کرده است.

وی افزود: ما به هیچ وجه 3 امتیاز بازی با سیاه جامگان را از الان برای خودمان نمی دانیم. البته ما هم استقلال هستیم و می رویم تا از اعتبارمان دفاع کنیم. ما پشتوانه خوبی در جام حذفی داریم و به فینال بازی‌ها رسیده‌ایم. بنابراین تمام تمرکز و توان مان را روی لیگ می گذاریم و از همین بازی با سیاه جامگان کارمان را شروع می کنیم.

مربی استقلال گفت: ما الان در فصل نقل و انتقالات هستیم  و چند بازیکن در لیست مان هستند. بچه های تیم تا الان خیلی زحمت کشیده اند و اولین گام ما این است که تیم را تقویت کنیم. ما دو هافبک خودمان را از دست داده ایم و باید ببینیم کسی هم از تیم جدا می شود یا نه و بعد تیم را تقویت کنیم. در تعطیلات نیم فصل باید خوب تمرین کنیم تا نفراتی که اضافه می شوند را با تیم هماهنگ کنیم. هیچ کسی نمی تواند قولی برای قهرمانی بدهد اما تمام تلاش مان این است که جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و این جایگاه هر چه بالاتر باشد بهتر است.

صالح در پایان و در مورد مشکلات مالی استقلال گفت: امیدواریم تا مشکلات مالی حل شود. افشارزاده و هیات مدیره باشگاه دنبال این هستند تا مشکلات مالی هر چه سریعتر مرتفع شود. البته ما نسبت به تیم های دیگر که 7 درصد از قراردادشان را گرفته اند شرایط بدی نداریم چون کادر فنی و بچه ها 30 درصد از پول شان را گرفته‌اند که رقم بدی نیست و دنبال این هستند تا شرایط مالی بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز