خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران:

افزایش آلاینده‌‌های هوای تهران تا روز دوشنبه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۸۹

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران امروز با شاخص ۱۳۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد، گفت: افزایش آلاینده‌ها را تا روز دوشنبه داریم.

به گزارش ایلنا، لیلا نظری با اعلام این خبر افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن امروز شنبه ۵ دیماه نسبت به روز گذشته افزوده و از میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون کاسته شده است و در میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون تغییری مشاهده نمی‌شود.

وی گفت: به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فرا‌تر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران پیش بینی سازمان هوا‌شناسی را در خصوص هوای شهر تهران را حاکی از آسمان کمی تا قسمتی ابری و غبارآلود دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند و بارش باران نداشته باشد.

نظری تاکید کرد: توصیه می‌شود در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، افراد مبتلا به بیماری‎های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب کنند و سایر افراد فعالیت‌های طولانی و سنگین خود را در فضای باز کاهش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز