خبرگزاری کار ایران

مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر:

برگزاری جشنواه ملی مرکبات، راه کاری برای صادرات است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۱۶

مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر:اگر نتوانیم راهکاری برای صادرات ارائه کنیم با توجه به توسعه باغهای مرکبات، در دراز مدت با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، فرزین فرهادی  صبح امروز در حاشیه بازدید از نخستین جشنواره ملی مرکبات در قائم شهر با بیان اینکه سعی کردیم تکنولوژی و ماشین الات مربوط به باغداری را در قالب نمایشگاه در معرض تماشای عموم بگذاریم اظهار داشت: همزمان با جشنواره مرکبات، کارگاههای آموزشی مرکبات برگزار شد

وی افزود: کارشناسان خبره در امر باغداری و ترویج در این کارگاهها حضور یافته و باغداران را با آخرین اطلاعات  در زمینه باغداری مناسب ، کاشت و داشت و برداشت محصولات باغی و مرکبات آشنا می کنند.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی مرکبات تقریبا کار بی سابقه و نویی است که در سطح استان در حال برگزاری است و سعی کردیم با کیفیت مناسب ایرادات را به حداقل برسانیم.

فرهادی یکی از اهداف از برپایی نمایشگاه را یافتن راهی برای صادرات عنوان کرد و گفت: در حال حاضر قریب به 2.5 میلیون تن تولید مرکبات از همه  نوع ارقام داریم.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم راهکاری برای صادرات ارائه کنیم با توجه به توسعه باغهای مرکبات، در دراز مدت با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز