خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

طرح برجام نقطه عطفی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۱۶

دامادی از برجام به عنوان یکی از بزنگاههای تاریخی کشوریاد کرد و افزود: این بزنگاه دراین دولت مرتفع شده و بیانگر نقطه عطف در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است

به گزارش ایلنا از ساری، محمد دامادی بعداظهر امروز در حاشیه ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص ورود دوباره خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر تجربه هایم نسبت به هفت سال و نیم قبل که در شورای اسلامی شهر ساری مشغول خدمت رسانی بودم بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه  روند توسعه ای خوبی در شهرهای ساری و میاندرود در حوزه های شهری و شهرستانی آغاز شده است و مستلزم تداوم است افزود: همه ما در اموراتمان نقاط ضعفی وجود دارد که می توان با همفکری و همکاری و تعامل نقاظ ضعف را مرتفع کرد.
 
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به تعامل مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلای اشاره کرد و گفت: در این دوره از مجلس با نمایندگان هم استانی جلسات متعددی برگزار کردیم به نتایج خوبی نیز منتهی شد اما به آنچه که ایده ال ما بود دست نیافتیم به دلیل اینکه نگاه های منطقه ای همچنان برجستگی های خود را دارد.
 
وی از برجام به عنوان یکی از بزنگاههای تاریخی کشوریاد کرد و افزود: این بزنگاه دراین دولت مرتفع شده و بیانگر نقطه عطف در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
 
دامادی با بیان اینکه نگاه ما به مازندران نگاهی کاملا مصرفی، کوتاه مدت و تنها مختص به ایام تعطیلات است، گفت: برای توسعه و تعالی استان می طلبد در همه ایام سال نگاه  ما توسعه ای و پیمودن راه های نرفته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه کشور در حوزه گردشگری ضعیف است، افزود: مازندران با توجه به دارا بودن موهبات الهی در حوزه گردشگری وضعیت نامناسبی دارد  و دلیل آن نیزنگاه مصرفی است که به این استان شده است و علرغم همه تلاش ها، تولیدات استان همچنان ازمشکلات زیادی برخوردار است.
 
 دامادی با بیان اینکه متاسفانه پروژه بزرگ و کارخانه های مادر تخصصی در مازندران نیست ، عنوان کرد: از دولت برای مراودات با کشورهای سی آی اس و شمال دریای خزر، تقاضای یک فروند هواپیمای کارگو(باری) کردیم که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشد ، امیداوریم با درایت دولت تدبیر و امید این امر محقق شود.
 
 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراهی همسرش در زمان ثبت نام اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای محل خدمتشان در دو حوزه تهران و حوزه انتخابیه خودشان است ، با این شرایط کاری همسرم تمام سختی و مشکلات را تحمل میکند بنابراین رضایت وی برایم بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز