خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

سایپا به راحتی از سد تبریزی‌ها گذشت/ شاگردان‌شهنازی در جایگاه‌ششم

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۱۰

دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر امروز با پیروزی سایپا برابر شهرداری‌تبریز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دور برگشت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست امروز با 6 دیدار در شهرهای بندرعباس، تهران(دو دیدار)، ورامین، مشهد و زاهدان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته در خانه والیبال تهران دو تیم سایپا و شهرداری‌تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سایپا در این دیدار 3 بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان نخستین فاتح دور برگشت را از آن خود کنند. تیم شهرداری تبریز در سه ست متوالی و با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 17 و 25 بر 19 مغلوب سایپا شد.

سایپا با کسب این پیروزی 20 امتیازی شد در رده ششم جدول قرار گرفت و شهرداری تبریز نیز به 18 امتیاز خود اکتفا کرد تا رده هفتم را در اختیار داشته باشد.

ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ابتدای این مسابقه از ترکیب مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا، علی نودوز پور و محمدرضا موذن استفاده کرد. سرمربی تبریز نیز محمدحسن صنوبر، اکبر ولایی، محمد رضی‌پور، میکاییل تاجر، والنتین براتوف، محمد طاهر وادی و مصطفی حیدری را در ابتدای این مسابقه به میدان فرستاد. این دیدار 300 تماشاگر داشت و به مدت یک ساعت و 25 دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده و محسن ترابی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز ناظر این دیدار بود.

نتایج کامل بازی‌های عصر امروز به این شرح است:

بانک‌سرمایه 3 – شهرداری ارومیه یک

آلومینیوم المهدی صفر – پیکان 3

سایپا 3 – شهرداری‌تبریز صفر

گوهر کویر زاهدان صفر – کاله مازندران 3

متین ورامین 3 – آرمان اردکان یک

ثامن‌الحجج 3 – جواهری گنبد یک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز