خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

پیروزی بانک‌سرمایه مقابل شهرداری‌ارومیه/ ناکامی یاران معروف در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۹۷

تیم والیبال شهرداری ارومیه با پذیرش شکست برابر بانک سرمایه در آغاز دور برگشت لیگ برتر دومین ناکامی خود در خانه والیبال را تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست امروز چهارشنبه در خانه والیبال پیگیری شد که تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری ارومیه در دومین مسابقه خانه والیبال از ساعت 17 به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه دومین ناکامی متوالی خود را در این سالن تجربه کرد.

ارومیه در آخرین دیدار دور رفت نیز در همین سالن مغلوب پیکان تهران شده بود. شاگردان مصطفی کارخانه در دیدار امروز برابر شهرداری ارومیه در ست دوم 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 19 و 25 بر 23 برابر حریف خود به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب سه امتیاز این مسابقه، جایگاه دومی این تیم در جدول مسابقات را نیز به دست آوردند.

مصطفی کارخانه تیم بانک سرمایه را در ابتدای این مسابقه با ترکیب شهرام محمودی، محمد فلاح، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوکاس ژیگادلو و فرهاد ظریف به زمین فرستاد.

شهرداری ارومیه نیز با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، جواد معنوی نژاد، آرش کشاورزی، فرهاد پیروت پور، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده برابر بانک سرمایه مسابقه را آغاز کرد.

علیرضا قریب و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند، امیدوار حاتمی و سعید درخشنده نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این دیدار یک ساعت و 58 دقیقه زمان برد و بیش از دو هزار نفر از نزدیک تماشاگر این مسابقه بودند. خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال نیز از جمله حاضران در خانه والیبال بود.

بانک‌سرمایه با این پیروزی با 30 امتیاز جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد. شهرداری‌ارومیه هم با با همان 28 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نتایج کامل بازی‌های عصر امروز به این شرح است:

بانک‌سرمایه 3 – شهرداری ارومیه یک

آلومینیوم المهدی صفر – پیکان 3

سایپا 3 – شهرداری‌تبریز صفر

گوهر کویر زاهدان صفر – کاله مازندران 3

متین ورامین 3 – آرمان اردکان یک

ثامن‌الحجج 3 – جواهری گنبد یک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز