خبرگزاری کار ایران

دست تارتار خالی است

محمد: مورینیو و انریکه هم نمی توانند برای راه آهن کاری بکنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۸۵

الان مورینیو و انریکه هم نمی توانند با این تیم نتیجه بگیرند و شرایط خیلی سخت است. الان مدیران باشگاه باید همه جانبه از تارتار حمایت کنند چون دستش خالی است و ابزار ندارد و بدون بازیکن نمی توان کاری کرد.

مدافع تیم فوتبال راه آهن گفت: آمدم تا به تارتار کمک کنم اما مصدومیت مرا عقب انداخت.

علیرضا محمد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من 2 ماه از تیم دور بودم و با آمدن مهدی تارتار به راه آهن آمدم تا به او کمک کنم اما مصدوم شدم و این مصدومیت مرا عقب انداخت. تازه خوب شده ام و آماده بازی هستم.

وی در مورد شرایط راه آهن گفت: من الان از نزدیک با این تیم کار می کنم و معتقدم که باید از تارتار حمایت کرد. راه آهن در حال حاضر نیاز مبرم به بازیکن دارد و باشگاه باید کمک کند و بازیکن بگیرد تا شرایط تیم بهتر شود.

وی ادامه داد: این هفته با فولاد بازی داریم. فولاد تیم خوبی است و هجومی بازی می کند و بازی سختی داریم اما دور از دسترس نیست که ببریم. فولاد در این بازی حمله خواهد کرد و می توانیم در ضد حملات به این تیم ضربه بزنیم. تیم های خوزستانی میل به هجوم شان زیاد است و می شود در ضدحملات کارساز شد و نتیجه بگیریم.

محمد در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تارتار می تواند راه آهن را در لیگ برتر نگه دارد؛ گفت: خودم هم ناراحت و نگران تیم و تارتار هستم چون شرایط خوبی نداریم. تارتار نیاز به حمایت همه جانبه دارد چون مربی جوان و بادانشی است. الان مورینیو و انریکه هم نمی توانند با این تیم نتیجه بگیرند و شرایط خیلی سخت است. الان مدیران باشگاه باید همه جانبه از تارتار حمایت کنند چون دستش خالی است و ابزار ندارد و بدون بازیکن نمی توان کاری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز