خبرگزاری کار ایران

فانی اعلام کرد:

جزییات استخدام 12 هزار نیرو در آموزش و‌ پرورش/مدارس را به دلیل آلودگی‌هوا تعطیل نکنید

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۸۴

وزیر آموزش وپرورش گفت: آزمون سال‌آینده استخدامی وزارت آموزش و پرورش زود‌تر از سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر فانی در حاشیه گردهمایی معاونین پژوهشی و برنامه‌ریزی استان‌ها در پاسخ به پرسشی درباره موافقت دولت با استخدام ۱۲ هزار نیرو در این وزارتخانه، گفت: صحبت‌های کلی مطرح شده است فقط باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز صادر کند.

وی با اشاره به این مطلب که اگر تعداد دقیق استخدام در اختیار ما به صورت کتبی قرار گیرد، اعلام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: سال آینده آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش زود‌تر از سال‌جاری برگزار می‌شود تا با مشکلی روبرو نشویم.

وزیر آموزش و پرورش سیاست جدی این وزارتخانه را پذیرش بوم از بوم عنوان کرد و گفت: ممکن است در شروع کار مشکلاتی وجود داشته باشد اما این سیاست را‌‌ رها نمی‌کنیم چراکه ماندگاری نیرو مهم است.

فانی درباره آلودگی‌هوا و تعطیلی مدارس گفت: سلامت دانش‌آموزان برای ما اهمیت دارد و باید دانش‌آموز سالم داشته باشیم تا بتوانیم آموزش را با کیفیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان ذیربط درخواست می‌کنیم اقدامات دیگر را برای مقابله با آلودگی‌هوا انجام دهند و تمام اقدامات را منوط به تعطیلی مدارس نکنند، اظهار داشت: این موضوع را در کمیته اضطرار آلودگی مطرح کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز