خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با شهروند در بوشهر

معاون دفتر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوشهر از راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با شهروند خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز لطفی به همراه گروه دفتر عملکرد که به منظور ارزیابی واحدهای تابعه به استان بوشهر سفر کرده‌اند راه‌اندازی این سامانه را در راستای ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری دانست و افزود: این سیستم مکانیزه شامل کل واحدهای تابعه اعم از ستاد، سازمان‌های تابعه، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها و ادارات شهرستانی است.

وی یکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه ارتباط با شهروند را ارزیابی و آسیب شناسی کلی از نامه‌های مردمی اعم از درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات دانست و گفت: از این طریق می‌توانیم روند رسیدگی به امور مخاطبان وزارت را تسریع ببخشیم.

وی با اشاره به ارزیابی واحدهای استانی گفت: در این زمینه از ادارات تابعه نیز در زمینه طراحی شاخص های ارزیابی کمک خواهیم گرفت چرا که در برخی شاخص‌ها هر استان خصویات مخصوص به خود را دارد.

معاون دفتر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در حوره بازرسی کل استانها می‌توانند نسبت به تشکیل تیم خودارزیابی اقدام کنند، بدین صورت که کارشناسان متخصص و باتجربه ضمن مراجعه به شهرستان‌ها ایرادات فرایند کار را مورد بررسی قرار دهند و نواقص را رفع کنند که این نیز یک اقدام موثر در حوزه خودارزیابی به شمار می‌رود.

حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن برشمردن وظایف شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه گفت: ایجاد وحدت رویه، تقویت هم‌افزایی و حاکمیت فضای دوستی و همکاری در بین سازمان های تابعه در استان بوشهر باعث افزایش جلب رضایت مردم شده است.

حمیدرضا پناه افزود از زمان شروع کار شورای هماهنگی در استان میزان سردرگمی مخاطبین بین دستگاههای مرتبط کمتر گردیده و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم اهداف وزارت متبوع را تحقق بخشیم .

در پایان مدیران حاضر در جلسه به صورت جداگانه پیشنهادات و درخواست‌های خود را ارائه دادند.

کد خبر : ۳۳۲۵۷۸