خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛

انجام برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم اربعین در كرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۷

معاون سیاسی و امنیتی استانداری كرمانشاه گفت:برنامه ریزی لازم برای برگزاری باشكوه مراسم اربعین حسینی (ع) در شهر كرمانشاه و انعكاس مطلوب این مراسم از شبكه های سراسری صورت گرفته است.

ایلنا ـ کرمانشاه: معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه تبیین راهكارهای لازم برای برگزاری اربعین حسینی (ع) بصورت یكپارچه در شهر كرمانشاه گفت: در این راستا پیگیری های لازم توسط آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه، ابراهیم عزیزی مشاور رییس جمهوری و رییس مركز هماهنگی نهادها و همچنین استاندار كرمانشاه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، جلال منکرسی برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بصورت یكپارچه را جهت انعكاس ارزش های دینی و مذهبی حائز اهمیت عنوان كرد و گفت: بی شك صحرای كربلای سال 61 قمری اوج شكوه و عظمت اسلام در مقابله با دنیای كفر بود.

منكرسی، در ادامه درخت تنومند ولایت را سپر بلای انسان های خداجو و متدین در برابر تجاوزات مستكبرین بیان داشت و اظهار كرد: بر خود می بالیم كه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از اندیشه های ولایی همچنان پیشگام و پیشتاز در عرصه های مختلف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز