خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برنامه های فرهنگی حفظ و نشر و ارزشهای دفاع مقدس بصورت مستمر و دائمی ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۵۵

فلاح گفت: برنامه های فرهنگی بنیاد حفظ و نشر و ارزشهای دفاع مقدس باید بصورت مستمر و دائمی و در قالب یک بسته کامل ارائه شود اینطور نباشد یک موضوعی را انتخاب کرده و بصورت مقطعی به آن پرداخته شود.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در سومین جلسه هئیت امنای باغ موزه دفاع مقدس در سالن شماره یک استانداری اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس بعنوان یک اثر ماندگار از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین می طلبد در ساخت باغ موزه دفاع مقدس تمام دستگاهها ورود پیدا کنند.
 
وی مقوله فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی را بسیار حائز اهمیت دانست وگفت: بنیاد حفظ و نشر و ارزشهای دفاع مقدس در حوزه فرهنگ  و توسعه بعد محتوایی این موزه بسیار مطلوب عمل کرده است .
 
استاندار مازندران با بیان اینکه از آنجایی که یکی از اولویت های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزشهای دفاع مقدس و ثبت حماسه های جاودانه امت اسلام است، افزود: برنامه های فرهنگی این نهاد باید بصورت مستمر و دائمی و در قالب یک بسته کامل ارائه شود اینطور نباشد یک موضوعی را انتخاب کرده و بصورت مقطعی به آن پرداخته شود.
 
فلاح با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی حفظ و نشر و ارزشهای دفاع مقدس بطور مستمر برای تمامی اقشاربویژه جوانان ونوجوانان تبیین شود، گفت: حفظ فرهنگ مقاومت می تواند یک نتیجه بزرگ معنوی در اخلاق ، رفتار و اندیشه های نسل های بعد از دفاع مقدس ایجاد کند.
 
وی افزود: علرغم مشکلاتی که وجود دارد پیگیری های خوبی در راستای تحقق اهداف پارک موزه دفاع مقدس انجام می گیرد و روند پیشروی این پروژه بزرگ حماسی و فرهنگی رتبه قابل قبولی است.
 
استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های فرهنگی زیاد این نهاد در حوزهای مختلف، ادبی، حماسی، شعر، فیلم و وکتاب... ارائه این آثار را به اقشار مختلف جامعه امری ضروری دانست و عنوان کرد: آثار فاخر و دستاورهای هشت سال دفاع مقدس با همکاری و تعامل رسانه های فرهنگی ، تبلیغی و رسانه های مکتوب و مجازی به جامعه معرفی شود تا از تحریف و به فراموشی سپردن میراث گرانبهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای مقدس جلوگیری شود.
 
فلاح به ظرفیت های خوب استان در حوزه های مختلف فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی که از سوی بنیاد حفظ آثار ارائه می شود باید جامع و کامل باشد تا همه نقاط استان در این امر فرهنگی مشارکت کنند.
 
گفتنی است: برخی از طرح های پیشنهادی که در این جلسه مطرح شد به تصویب رسید و مقرر شد اعتبارات سال های 94 و 95 این مرکز بصورت 100درصد تخصیص یابد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز