خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم مثل پارسال قهرمان جام حذفی شویم

پهلوان: زمین بی کیفیت فولادشهر کار را برای ما سخت کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۵۱

کیفیت زمین فولادشهر خوب نیست و به همین دلیل در بازی‌های خانگی خوب نتیجه نگرفته‌ایم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ملوان خوب بازی می کند اما نتیجه نگرفته است و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

احسان پهلوان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی سختی با ملوان داریم. ملوان تیم خوبی است و چند بازی این تیم را دیده ایم و عملکرد خوبی در زمین داشتند اما نتیجه نگرفته اند. ما هم بازی قبلی مان را باختیم اما مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کردیم هر چند که بدشانس بودیم و از فرصت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم.

وی در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما توانستیم به فینال جام حذفی برسیم و در لیگ هم سوم جدول هستیم اما در بعضی از بازیها خوب عمل نکردیم و در خانه نتیجه نگرفتیم. اگر بهتر عمل کرده بودیم الان اول یا دوم بودیم. به نظرم نیم فصل اول خوب بودیم و مثل پارسال باکیفیت بازی کردیم اما شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت. امیدوارم نیم فصل دوم بهتر کار کنیم و قهرمان لیگ شویم.

وی ادامه داد: کیفیت زمین فولادشهر خوب نیست و به همین دلیل در بازیهای خانگی خوب نتیجه نگرفته ایم. فوتبال ذوب آهن روی زمین است و تیم های دیگر در اصفهان مقابل ما دفاعی کار می کنند و همین مساله کار را در زمین بی کیفیت فولادشهر سخت تر می کند. تلاش می کنیم در فولادشهر بهتر نتیجه بگیریم.

پهلوان در پایان و در مورد فینال جام حذفی گفت: در فینال باید با استقلال بازی کنیم. استقلال امسال خیلی خوب کار کرده و در لیگ هم دوم است. استقلال تیم جوانی است و خوب دفاع می کند و خوب هم ضد حمله می زند چون بازیکنان سرعتی دارد. ما پارسال قهرمان جام حذفی شدیم و تلاش می کنیم امسال هم این عنوان را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز