خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز؛

هیات نظامی عمان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران بازدید کرد

هیئت نظامی کشور عمان به سرپرستی سرتیپ ستاد حمدبن راشد بن سعید البلوشی، معاون عملیات ارتش این کشور باحضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از امکانات آموزشی این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، این هیئت ضمن بازدید از امکانات آموزشی این دانشگاه، در جلسه توجیهی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا شرکت کرد.

دوازدهمین اجلاس کمیته دوستی-نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به مدت یک هفته از بیست و هفتم آذرماه تا چهارم دی ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است که در همین راستا هیئت عمانی از دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا بازدید و پس از کاشتن نهالی به نشانه دوستی دو کشور در ضیافت ناهار دافوس ارتش شرکت کردند.

امیرسرتیپ دوم حسین ولی‌وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن خیر مقدم به هیئت بلند پایه عمانی، به تشریح دوره‌های تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا پرداخت و آمادگی دافوس آجا جهت پذیرش دانشجویان می‌ه‌مان از کشورهای دوست و نیز تبادل استاد را اعلام کرد.

در این بازدید همچنین معاون آموزش دافوس آجا به تشریح برنامه‌ها و سامانه‌های آموزشی دافوس آجا و معاون پژوهش و تولید علم دانشگاه نیز به تبیین فعالیت‌های پژوهشی پرداخت.

سرتیپ حمد بن راشد بن سعید البلوشی، رئیس هیئت عمانی نیز ضمن تشکر از استقبال خوب فرماندهی دافوس آجا گفت: برای ما فرصت مناسبی است از این دانشگاه که وظیفه مهم و خطیری در آموزش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد بازدید کرده و از تجارب شما بهره‌مند شویم.

کد خبر : ۳۳۲۴۹۸