خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

نمایندگانی باید به مجلس بروند که کشور را از شرایط رکود بیرون آورند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شرکت در انتخابات یک واجب انقلابی و هر رأی در انتخابات یک رأی به امام و انقلاب و یک گلوله به دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار سیدحسن فیروزآبادی در سخنانی خصوص انتخابات و خواسته‌های مردم اظهار کرد: امروز حساسیت‌های شهیدان در دفاع مقدس و در صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام ناب و انقلاب بایستی توسط مردم در رأی دادن مورد توجه باشد و سفارش‌های حضرت امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) درباره شاخص‌های کاندیداهای مطلوب انقلاب اسلامی، سرمشق مردم در رأی دادن قرار گیرد.

او با بیان این‌که «با وجود این شاخص‌ها، توجه به شاخص‌های ویژه امروز و شرایط حساس پسابرجام و پساتوافق، نیز لازم است» افزود: امروز خواسته اکثریت جامعه بلکه عموم مردم بهبود معیشت بوده و رواج کسب و کار از اهم مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. لذا برای مجلس آینده نمایندگانی لازم است که در این شرایط توان به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار را داشته باشند و بتوانند نیازهای معیشتی مردم را با اقدامات کارآمد خود برطرف کنند و کشور را از شرایط رکود بیرون آورند.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: بدیهی است نمایندگان مجلس ضمن اینکه قانونگذارند و باید قوانین مناسب برای این شرایط را ارائه کنند، بایستی در درک این شرایط به وزرایی کاردان و شایسته برای شکستن زنجیرهای تحریم در شرایط رکود نگاه داشته باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: توجه همگان را به این مهم جلب می‌کنیم که این شاخص‌ها به گونه‌ای فراجناحی، فراحزبی و خارج از منازعه‌های سیاسی بایستی مورد نظر قرار گیرد. زیرا امروز تنها گرایش‌های سیاسی بدون کارآمدی، حلال مشکلات نیست.

کد خبر : ۳۳۲۴۲۳