خبرگزاری کار ایران

در پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور سیکلت الکتریکی در ساری :

شهرداری ساری از نخبگان جوان و دستاوردهای آنها در حوزه عمران شهری حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۰۸

پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور سیکلت الکتریکی در بوستان ملل در مرکز مازندران با حضور قائم مقام سازما ن انرژی اتمی ایران، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و مسئولان استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ مهدی عبوری در مراسم افتتاحیه پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور سیکلت الکتریکی در بوستان ملل با بیان اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر ضمن فعالیت در حوزه عمران و خدمات شهری دررویدادهای بزرگ علمی نیز بخوبی نقش آفرینی کرده است، اظهار داشت: شهرداری ساری در حال حاضر از نخبگان جوان و دستاوردهای آنها در حوزه عمران شهری حمایت می کنند.
وی با اشاره به مشاهیر و بزرگان در عرصه علم و دانش، مازندران را مهد عالمان و فرهیختگان در حوزه های مختلف علمی خواند وگفت:مازندران در تمام عرصه ها در همه برهه از زمان افتخارات زیادی را کسب کرد.
شهردار ساری با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از طرح های دانش بنیان حمایت می کند، افزود: نمونه بارز حمایت شهرداری از دستاوردها و علوم روز را مربوط به طراحی و ساخت نیروگاه زباله سوز در دست اجرا برای مرکز استان عنوان کرد.
عبوری از حمایت شورای اسلامی و شهرداری ساری از دستاوردهای نخبگان جوان ایران در زمینه های عمران شهری خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر ساری و شهرداری از پروژه های دانش بنیان که از سوی متولیان امرمورد حمایت قرار نگیرد حمایت مالی می کند.
وی افزود: مسابقات اینچنیی باید در تهران برگزار شود ولی به دلیل آلایندگی هوا در شهرهای بزرگ بویژه تهران شهرداری ساری با حمایت اعضای شورای شهر میزبانی این مسابقات را به عهده گرفت.
عبوری ادامه داد: شهرداری مرکز مازندران از دانشمندان، اندیشمندان و پژوهشگران علمی کشور حمایت و منابع مالی در راستای علم، فناوری و تکنولوژی دارد.
شهردار ساری افزود: شهرداری انواع جشنواره ها و مسابقات علمی و فرهنگی و هنری را با هدف توسعه علوم و ایجاد انگیزه برای تحصیل نخبگان علمی این مرزو بوم و شناساندن مرکز مازندران با قدمت 6 هزار ساله و سابقه چهار هزار و 700 ساله شهرنشینی برگزار می کند.
وی با بیان اینکه امروز صنعت از کشورهای اروپایی و چین وارد کشور می شود  و در بخش حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، عنوان کرد:شهرداری ساری از متولیان صنعت و مخترعان و داشجویان حمایت می کند.
گفتنی است: مسابقه طراحی ماشین و موتور سیکلت الکتریکی به مدت شش روز در پارک ملل ساری مرکز مازندران زیر نظر اساتید و کارشناسان فنی دانشگاهی پیگیری می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز