خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد:

کارگران پیمانکار رجاءتجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۰۴

صبح امروز جمعی از کارگران بخش پیمانکاری شرکت رجاءدر اعتراض به وضعیت نامعلوم شغلی خود مقابل درب ورودی راه آهن تجمع کردند.

گروهی ازکارگران معترض در تماس با ایلنا گفتند، در این تجمع که از ساعت ده صبح شروع شد، حدود دههانفر از کارگران شرکت کردند.

به گفته این کارگران که بصورت پیمانکاری در بخش های مختلف فنی و خدماتی شرکت رجاء مشغول‌کارند، نگرانی از تعدیل و اخراج احتمالی، دلیل اصلی برپایی این اجتماع صنفی بوده است.

یکی از این کارگران در توضیح این مسئله گفت: به تازگی با جابجا شدن پیمانکاران رجاء صحبت‌های در مورد تجیمع و تعدیل کارگرانی که به واسطه همین پیمانکاران در شرکت رجاء مشغول کارند شنیده می‌شود.

وی افزود: این مسئله در کنار تاخیر‌هایی که در بحث پرداخت مطالبات مزدی از سوی پیمانکاران رجاء وجود دارد باعث تشدید نگرانی او و همکارانش شده است.

در همین رابطه «رامیز قلی نژاد» ، مدیر روابط عمومی شرکت حملی و نقلی رجاء در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید خبر اعتراض کارگران تاکید کرد: کارگران معترض از طریق پیمانکار در مجموعه رجاء مشغول‌کارند.

وی با تاکید بر این که به طور قطع شرکت رجاء بر عملکرد شرکت های پیمانکاری نظارت می کند، گفت: مشکل اصلی کارگران با پیمانکاران است.

وی در تشریح مطلب افزود: برای مثال وقتی قرارداد یک شرکت پیمانکاری خاتمه می یابد، تضمینی برای برنده شدن این شرکت در مناقصه بعدی نیست لذا شرکت جدیدی که وارد میشود ممکن است از پرسنل شرکت قبلی استفاده نکند که این مساله می تواند به نگرانی کارگران و تعدیل و جایگزینی نیروها  بیانجامد.

قلی نژاد در پایان گفت: به طور قطع از طریق  مدیریت راه آهن،  مطالبات کارگران را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز