خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان:

بیش از 12 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۰

بانک‌ها با تامین منابع مالی و روان‌سازی فرآیند اعطای تسهیلات، برای واحدهای صنعتی می‌توانند پشتوانه مناسبی برای تولید و سرمایه‌گذاران باشند.

ایلنا- سنندج: با برگزاری جلسه کمیته ارزیابی تسهیلات  در شرکت شهرکهای صنعتی کردستان،پرداخت دوازده میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات به هفت واحد صنعتی استان تصویب شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان در این جلسه نقش حمایتی بانک‌ها به خصوص بانک‌های فعال در عرصه اقتصادی و تولیدی را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: بانک‌ها با تامین منابع مالی و روان‌سازی فرآیند اعطای تسهیلات، برای واحدهای صنعتی می‌توانند پشتوانه مناسبی برای تولید و سرمایه‌گذاران باشند.

بابک معروفی خاطرنشان کرد:شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان به ‌منظور حمایت از صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هر دو هفته یکبار جلسه ای با حضور اعضای ثابت کمیته برگزار می کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد واحدهای صنعتی بتوانند با استفاده از این تسهیلات در زمینه اشتغالزایی گامهای موثری بردارند.

در این جلسه که شامگاه دوشنبه با حضور اعضای کمیته و  مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان و بانک های عامل برگزار شد پس از بررسی، پرداخت تسهیلات به هفت واحد صنعتی واجد شرایط تصویب و به بانک های عامل توسعه تعاون و مهر اقتصاد از محل تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی معرفی شدند.

شایان ذکر است واحدهای صنعتی "پویا پلاستیک سقز طرح تولید لوله های  UPVC برقی  به مبلغ یک میلیارد و500 میلیون ریال"،" جلال کرمی  تولید فوم در بانه به مبلغ یک میلیارد ریال"،" شرکت آبادگران بتن و خاک و آب در بیجار به مبلغ دو میلیارد ریال "،"  تولید قند پخت در خلاء آقای واحدی یگانه در سنندج به مبلغ سه میلیارد ریال "، " امجد جهانبخشیان تولید تشک در شهرک صنعتی دهگلان به مبلغ دو میلیارد و 150 میلیون ریال"، "تعاونی سنگ مومنی در آونگان قروه  دو میلیارد ریال" و"  آقای فرامرز مرادی تولید حسگرهای زیستی در سنندج به مبلغ یک میلیارد ریال " از واحدهای معرفی شده به دریافت تسهیلات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز