خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد؛

ضرورت تکمیل هرچه سریعتر طرح ملی بزرگراه شهید همت

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۹۲

استاندار البرز بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر طرح ملی بزرگراه شهید همت، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، سیدحمیدطهائی در جلسه شورای فنی استان البرز گفت: این طرح ملی از پروژه های اولویت دار استان است و باید هر چه سریعتر موانع جهت تکمیل شدن آن برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید مسئولان ارشد کشور از این پروژه ملی افزود: فرایند تکمیل اتوبان شهید همت نباید با کندی صورت گیرد و پیمانکار پروژه نیز باید با شتاب بیشتری کار را نهایی کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه دولت در بحث تزریق بودجه و اعتبارات برای این پروژه کم نگذاشته است، انتظار می رود پیمانکار نیز طبق زمان پیش بینی شده طرح را تحویل دهد.

طهائی با بیان اینکه ادامه پروژه شهید همت با احداث کنار گذر شمالی در سه لاین پیش بینی شده، توسط شهرداری به سمت ورودی استان هدایت می شود، گفت: این کنار گذر تنها جنبه استانی ندارد و با نگاه ملی باید به آن نگریست چرا که روزانه هزاران تردد از این مسیر به سمت سایر استان‌ها صورت می گیرد و از این حیث این کنار گذر شمالی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار البرز همچنین با بیان اینکه نامگذاری ادامه مسیر اتوبان شهید همت که به نوعی ورودی استان البرز محسوب می‌شود؛" شهدای البرز" نام گذاری خواهد شد انجام اقدامات لازم در این زمینه را نیز  به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری مصوبات شورای فنی استان گفت: این شورا نحوه اجرای هر چه ایمن تر طرح های عمرانی در سطح استان و شهرستان‌ها را در دستور کار دارد و با مشاهده هرگونه کاستی و کم کاری از منظر فنی در اجرای طرح های شهری، ادامه پروژه های معیوب را متوقف خواهد کرد.

طهایی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر طرح های عمرانی اولویتی است که با جنبه پیشگیرانه، مانع از هدر رفت هزینه های غیرضروری در پروژه های عمرانی می شود.

وی در پایان، بهره گیری از تجارب پایتخت و سایر استان‌های کشور در خصوص احداث کنار گذر شمالی استان البرز با اجرای طرح های بدیع و پیش بینی مراکز تفریحی، اقامتی و توریستی را از جمله اولویت های ضروری برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز