خبرگزاری کار ایران

سال ۹۶ رنسانس بزرگی در فوتبال ایران به وجود آورد

مایلی‌کهن: از شنیدن واژه حسرت ۴۰ ساله اذیت می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۸۰

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید گفت: آنقدر در ایران استعداد داریم که می‌توانیم ۵ تیم امید با کیفیت داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد مایلی‌کهن در خصوص برگزاری اردوی بندرعباس گفت: ابتدا باید از مردم خوب و خونگرم بندرعباس و مسولان ورزش استان تشکر کنم که به بهترین شکل رسم میهمان نوازی را به جا آوردند. حضور پرشور مردم در محل تمرینات و محبتی که به تیم امید داشتند قابل تقدیر است و امیدوارم که با کسب نتایج خوب در مسابقات پیش رو بتوانیم جواب محبت این عزیزان را بدهیم.

وی  افزود:حضور برخی عزیزان معلول که با ویلچر و واکر به تمرینات ما آمدند واقعا تکان دهنده بود و احساسات تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی را بر انگیخت. واقعا خدا را شاکر هستم که در فوتبال هستم و بواسطه حضور در فوتبال مردم عزیز خطه های مختلف کشورم را می‌بینم. به لحاظ فنی خوشبختانه اردوی خوبی برگزار شد و در شرایط آب و هوایی کاملا مناسب، تمرینات خوب و منظمی را برگزار کردیم. بازیکنانم هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با آمادگی کامل در تمرینات ظاهر شدند و در مجموع به لحاظ کیفیت فنی تمرینات راضی کننده بود.

مایلی کهن در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین روز گذشته تیم امید، گفت: از گودرزی و کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم که در تمرین حضور پیدا کردند و در جریان روند آماده سازی و وضعیت تیم امید قرار گرفتند. قطعا حضور مقامات بلند پایه ورزش در کنار تیم امید به لحاظ روانی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

مدیر فنی تیم امید در رابطه با وضعیت تیم امید، شانس المپیکی شدن و شکسته شدن طلسم چهل ساله گفت: واژه «چهل سال» واقعا من را اذیت می کند و امیدوارم که دیگر هرگز این واژه را نشنویم. در طول یکسال گذشته واقعا زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است. به جرات می‌توان گفت که آقای خاکپور و همکارانش مجموعه‌ای را تحویل گرفتند که چیزی به نام تیم وجود نداشت و با تلاشی که صورت گرفت، از بین نزدیک به 150 بازیکنی که زیر نظر گرفته شد، تیم جدیدی بنا شد که چکیده آن را امروز می‌بینیم. تیمی که از 25 بازی خود فقط یک باخت و یک مساوی داشته و بقیه مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشته است.

مایلی کهن افزود: بسیاری از این بازیکنان تا قبل از حضور در تیم امید، به ندرت در تیم های باشگاهی شان بازی می کردند اما امروز شاهد هستیم که به همین بازیکنان به مهره های تاثیر گذار تیم هایشان تبدیل شده اند. البته من معتقدم که همین حالا می‌توانیم بصورت همزمان پنج تیم با کیفیت امید داشته باشیم. چرا که کشور ما در تمامی زمینه ها پر از استعدادهای ناب است که متاسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی و هزینه نادرست نمی‌توانیم از آن ها به درستی استفاده کنیم.

مدیرفنی تیم امید ادامه داد:قطعا تمامی تیم‌هایی که در قطر حضور دارند به مانند ما برای المپیکی شدن کار کرده اند و برای کسب موفقیت در مسابقات برنامه ریزی کرده اند. بطور مثال قطر میزبان آخرین اردوی تدارکاتی اش را در اسپانیا برپا کرده و بعد از آن به ترکیه خواهد رفت و بقیه تیم ها هم تدارک لازم را دیده اند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که همیشه تیم برتر و قدرتمندتر، برنده نمی شود. اما مطمن باشید که مردم فوتبال زیبا و قابل قبولی را از تیم امید خواهند دید که ان‌شاءالله با نتیجه همراه خواهد بود.

مایلی کهن در واکنش به صحبت حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید مبنی بر عدم حمایت لازم از تیم امید و المپیکی نبودن فضای کشور گفت: اول باید از زحمات حبیبی کاشانی تشکر کنم. من حتی مواقعی پیش آمده که از خود ایشان هم انتقاد کردم و به هیچ وجه نمی‌خواهم تملق کنم اما واقعا زحمات کاشانی در طول یکسال گذشته قابل تقدیر است. بطور مثال باید بگویم که بازیکن تیم امید ساعت 3 بامداد برای خروج از کشور با مشکل مواجه شده و کاشانی همان موقع با مسئولان گذرنامه و نیروی انتظامی رایزنی کرده و مشکل برطرف شده که واقعا بی سابقه بوده است. به نظر در داخل کشور باید نگاه ویژه‌تری وجود داشته باشد و همه از این تیم حمایت کنند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

مدیرفنی تیم امید در خصوص مخالفت باشگاه های خارجی با همراهی لژیونرهای تیم امید در مسابقات قطر گفت: لژیونرهای ما بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند که قطعا می‌توانند به تیم ما کمک کنند اما بازیکنان داخلی ما هم توانایی‌های خوب و قابل قبولی دارند که قطعا در مسابقات به نمایش می گذارند.

مایلی کهن در تشریح هدف از پیراهن تیم ملی 96 که در ابتدای اردوی بندرعباس به محمد خاکپور هدیه داده بود، گفت: مردم ما با این پیراهن مقدس خاطرات خوب و خوشی دارند. پیراهنی که به ادعای کنفدراسیون فوتبال آسیا رنسانس بزرگی در فوتبال ایران بوجود آورد. این پیراهن باعث شد که فوتبال به سفره و سجاده مردم ما راه پیدا کند و وحدت ملی بوجود بیاورد. برای اینکه یادآوری کنم ما می‌توانیم در بعد فنی و اخلاقی به مانند آن تیم باشیم و دل مردم را شاد کنیم، این پیراهن را به  خاکپور هدیه دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز