خبرگزاری کار ایران

اخبار باشگاه پرسپولیس

سرخپوشان از هفته بعد در آزادی تمرین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۱۵

بعد از پیگیری های انجام شده، بالاخره بحث مشکل زمین تمرین پرسپولیسی ها برطرف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بالاخره بعد از پیگیری های انجام شده از سمت مدیران باشگاه پرسپولیس، مشکل زمین تمرین این تیم برطرف شد و سرخپوشان از هفته آینده در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد.

با توجه به نامناسب بودن زمین چمن ورزشگاه درفشی فر و نیاز به کشت دوباره ای که این زمین داشت، از چند ماه قبل باشگاه پرسپولیس به دنبال پیدا کردن زمینی مناسب برای انجاتم تمرینات بود که بالاخره بعد از رایزنی های صورت گرفته و با تایید برانکو، قرار شد تا تمرینات سرخپوشان بعد از بازی با پدیده در زمین شماره دو آزادی انجام شود.

* با توجه به درخواست برانکو برای برگزاری یک اردوی 10 روزه در کشور امارات و شهر دوبی، باشگاه پرسپولیس برای برپایی این اردوی خارج از کشور خود درخواست مجوز کرد.

 تیم فوتبال پرسپولیس طبق روال کاری موجود دیروز با ارسال نامه ای به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای برپایی اردوی مدنظر خود در امارات و انجام حداقل یک بازی دوستانه درخواست مجوز کرد. بعد از تایید درخواست سرخپوشان و صادر شدن مجوز این اردو، باشگاه جهت گرفتن ویزای کادرفنی و بازیکنان اقدام خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز