خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید هر فصل در آسیا بازی کند

برانکو: بدون طارمی هم توانایی پیروز شدن داریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۷۸۳

سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم باید هر فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخپوشان تهرانی، پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد شرایط این تیم گفت:

وضعیت عادی است و همه چیز خوب است. بچه ها تمرین می‌کنند و فقط منتظریم تا با حضور بازیکنان امید، کادر بازیکنانمان تکمیل شوند.

برانکو در مورد اینکه آیا در نبود طارمی و علی‌پور شرایط برای پرسپولیس سخت نیست گفت:

وقتی این دو مهاجم نیستند قاعدتا دو مهاجم دیگر جایگزین آنها می‌شوند. البته طارمی نه تنها بهترین گلزن پرسپولیس بلکه گلزن‌ترین بازیکن لیگ است و بازیکنی تاثیرگذار به شمار می‌رود اما ما بازی‌های زیادی را بدون او انجام داده‌ایم و کار را هم درآورده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امروز لیگ قهرمانان آسیا در غیاب پرسپولیس قرعه کشی شد گفت:

پرسپولیس در فصل گذشته هشتم شد و این موضوع تعجب هم دارد. چون این تیم بیشترین هوادار را در آسیا دارد و تیمی است که هوادارانش آن را بسیار دوست دارند.

وی گفت:

از سوی دیگر AFC هم به خاطر هواداران پرسپولیس و جوی که در ورزشگاه وجود دارد دوست دارد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در هر فصل حاضر باشد و به نظرم پرسپولیس تیمی است که باید بخاطر بزرگی اش هر فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

برانکو تاکید کرد:

حتما می‌دانید که حتی در مسابقات قهرمانی اروپا هم 100 هزار نفر برای دیدن مسابقات به ورزشگاه نمی‌روند اما در ایران برای تماشای پرسپولیس مقابل تیم‌های آسیایی و حتی بازی با استقلال 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز