خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی گسترده ایساکو به زائرین اربعین حسینی(ع)

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۴۲۳

نمایندگی‌های مجاز منتخب مجاز ایران خودرو در استان‌های ایلام و خوزستان، در طرح خدمت رسانی به زائرین عتبات شریف عالیات، در کنار همکاران امداد خودرو ، به صورت شبانه‌روزی از دهم تا چهاردهم آذر ماه به خدمت رسانی پرداختند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران و طولانی بودن راه و حجم سنگین ترافیک، نمایندگان شهرهای مرزی با حجم بالای مراجعه مشتریان مواجه شدند و با تمام توان در دو شیفت، سعی کردند ذهنیت خوبی از این سفر در ذهن مشتریان به جا بگذارند.

سیدرضا حسینی گفت: در این راستا و جهت تسریع در ارائه خدمات با توجه به افزایش چند برابری مسافران، علاوه بر استادکاران نمایندگی‌های کشیک، اکیپ ویژه‌ای از مرکز و سایر نمایندگی‌ها و استان‌های مجاور در شهرهای مرزی حضور به هم رساندند.

مدیر عامل ایساکو افزود: تعداد نمایندگی‌های طرح کشیک حوزه دفتر منطقه‌ای اهواز 18 نمایندگی بوده که از این تعداد 14 نمایندگی به صورت دوشیفت و 4 نمایندگی به صورت تک شیفت در حال خدمات‌رسانی بوده‌اند.

حسینی در خصوص بیشترین علت مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها و تماس با امداد خودرو گفت: تا روز جمعه بیش از 900 خودرو به نمایندگی‌های شهرهای مرزی مهران، چزابه و شلمچه مراجعه کردند و یا با امداد خودرو تماس گرفتند که بارش شدید باران و ماندن در گل و لای یکی از دلایل مهم این درخواست‌ها بوده است.

وی افزود: در عین حال تصادفات، استفاده از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت توسط مشتریان و مفقودی سوئیچ خودرو در کنار سایر ایرادها، جزو عمده علل مراجعه و تماس دارندگان محصولات ایران‌خودرو به این نمایندگی‌ها بر شمرده شده است.

حسینی ادامه داد: همکاران دفتر منطقه‌ای اهواز برای بازرسی، نظارت و همکاری با نمایندگی‌های مذکور در شهرهای مرزی مهران، سوسنگرد و خرمشهر مستقر شدند و در خدمت مراجعه‌کنندگان بودند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم طرح تحول در خدمت‌رسانی که برای اولین بار به صورت گسترده همزمان با مراسم عزاداری اربعین در نمایندگی‌ها اجرا شد و به نام مبارک سالار شهیدان متبرک شد، افزایش مشهود رضایت مشتریان را در بر داشته باشد و سرآغاز دوباره‌ای بر بهینه‌سازی کیفیت خدمت‌رسانی باشد.

لازم به ذکر است در هفته پایانی ماه صفر و نیز شرکت ایساکو طرح گسترده‌ای را به منظور خدمات رسانی به زائرین حرم ثامن الحجج(ع) تدارک دیده است که اخبار و جزییات آن از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز