خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل بانک ملّت با استاندار ایلام

کد خبر : ۳۲۷۴۱۲

توضیحات: مدیرعامل بانک ملّت گفت: بانک ملت امروز فراتر از کشور ایران رفته و به عنوان بزرگ ترین مؤسسه مالی نظام مقدّس جمهوری اسلامی، در دنیا شناخته شده است.

به گزارش ایلنا، علی رستگار در دیدار با استاندار ایلام با ارائه گزارشی از خدمات بانک ملّت اظهار داشت: بانک ملّت شبکه گسترده ای در خارج از کشور از جمله انگلستان، آلمان، مالزی، کره جنوبی، چین، ترکیه، ارمنستان و امارات دارد و در آینده ای نزدیک در عمان، هلند، هند و ایتالیا هم شعبه یا بانک تأسیس خواهد کرد تا بیش از پیش به نظام مقدّس جمهوری اسلامی خدمت کند.
وی افزود: بانک ملت با دارابودن ۲۵ درصد سهم بازار منابع، بالاترین منابع را در شبکه بانکی در اختیار دارد و در تمام شاخص ها به جز یک شاخص مقام اوّل را در کشور از آن خود کرده است که همه این موفقیّت ها با تلاش همکاران بانک در سراسر کشور به دست آمده است.
مدیر عامل بانک ملت با اشاره به این نکته که مجموعه بزرگ بانک ملت متعلّق به کل نظام و مردم است و باید بیش از گذشته حمایت شود خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم عبادت است و این امر در بانک ملت نهادینه شده است به همین دلیل و امروز بانک ملّت در بین مردم و مسؤولان از جایگاه رفیعی برخوردار است.
رستگار از آمادگی بانک ملّت برای تعیین تکلیف بدهی های معوّق مشتریان بانک در استان ایلام خبر داد و گفت: در صورت مراجعه مشتریان به بانک جهت تعیین تکلیف معوّقات ، بانک نسبت به بخشش جریمه دیرکرد و تقسیط طولانی مدّت معوّقات مشتریان اقدام خواهد کرد.
وی همچنین خواستار حمایت مسوولان ارشد استان ایلام برای مشارکت در اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان شد.
مدیر عامل بانک ملت با قدردانی از شهروندان ایلامی برای میزبانی از زائران ابا عبدالله الحسین گفت: عشق به امام حسین(ع) یک عشق ذاتی است که در وجود شیعیان جهان نهادینه شده است.
وی تصریح کرد: انقلاب امام حسین(ع) انقلابی بود که هیچکدام از مسائل مادی در آن نمی گنجد و انقلابی است که تا ابد مثل چشمه جوشان خواهد جوشید.
استاندار ایلام نیز در این دیدار با راهگشا خواندن فعالیت بانک ملت و با اشاره به گسترده شدن مراودات روزافزون تجاری و زیارتی بین دو کشور ایران و عراق، خواستار نقش آفرینی بیشتر این بانک در این مراودات شد.
محمدرضا مروارید با قدردانی از خدمات بانک ملت به زائران اربعین در شهر مرزی مهران اظهار داشت: بانک ملّت یکی از فعّال ترین بانک ها در سطح استان می باشد و انتظار ما و مردم مشارکت بیشتر این بانک در سرمایه گذاری های خرد و کلان در استان است.
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز