خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرعامل صنایع ملی پتروشیمی:

ظریف سخنران همایش بین‌‌المللی صنایع پتروشیمی است

معاون مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی از حضور و سخنرانی وزیر خارجه کشورمان در همایش بین‌‌المللی صنایع پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن پیوندی معاون مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی در نشستی خبری که به منظور تشریح برنامه‌های همایش بین‌‌المللی صنایع پتروشیمی برگزار شد٬ گفت: مراسم افتتاحیه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خواهد بود و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خواهد بود.

وی افزود: تا این لحظه ۳۶۸ شرکت ایرانی و ۹۷ شرکت خارجی برای حضور در همایش ثبت‌نام کرده‌اند ۷۹۳ نفر از بزرگان و مدیران شرکت جزو مدعوین هستند و حدود ۱۲۲ نفر ثبت‌نام کننده از خارج از کشور و ۲۹ نفر نیز سخنران داریم که ۲۲ نفر آن‌ها خارجی هستند.

پیوندی کشورهای استرالیا، آذربایجان، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فرانسه، فنلاند، آلمان، هند، ژاپن، ایتالیا، هلند، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس، ‌تایوان، ترکیه، ‌انگلیس، ‌امریکا، امارات را از جمله کشورهای شرکت‌کننده در این همایش عنوان کرد و گفت: غیر از این ۹۷ کشور که از ۲۵ کشور خارجی هستند تعدادی از شرکت‌ها نیز از طریق شرکت‌هایی در دبی شرکت می‌کنند و پیش‌بینی ما بر این است که حدود ۱۴۰۰ نفر در سالن حضور داشته باشند.

کد خبر : ۳۲۷۳۹۹