خبرگزاری کار ایران

بازیکن نفت را نمی‌خواهیم

مظلومی: استقلال بازیکن مازاد ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تمرینات این تیم برای دیدار سخت برابر تراکتورسازی آغاز شده است در مورد رفتن برخی بازیکنان در نیم فصل گفت: هیچ بازیکنی در فهرست مازاد من قرار ندارد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اینکه بازی با سایپا را برگزار کردیم دو روز به بازیکنان استراحت دادیم ولی از روز پنجشنبه صبح و بعد از ظهر تمرینات را ادامه داده ایم. البته دو یار مصدوم داریم که خرسندنیا در حال رسیدن به تیم است و رحمتی هم کار خود را آغاز کرده است. ما خود را برای بازی سخت برابر تراکتورسازی در تبریز آماده می کنیم.

وی درباره شایعات مبنی بر تعویض برهانی با ارسلان مطهری(بازیکن تیم فوتبال نفت) و پیوستن بختیار رحمانی به این تیم عنوان کرد: هیچ بازیکنی در لیست مازاد من نیست. آرش برهانی بازیکن بزرگی است و از تجربه او استفاده می کنیم. ما خواهان جدایی برهانی نیستیم. مطهری بازیکن خوبی است ولی مد نظر ما نیست. درباره بازیکنان دیگر هنوز به نیم فصل نرسیدیم. بعد از بازی با تراکتورسازی برای کمبودهای خود در نیم فصل دوم تصمیم می گیریم. من تاکید می کنم نه تماسی با بازیکنی داشته ایم و لیست ورودی یا خروجی داده ایم.

وی در خصوص مشکلات دفاعی تیم استقلال عنوان کرد: همانطور که بهترین خط حمله را داریم در خط دفاع و دروازه‌بان هم بازیکنان خیلی خوبی در استقلال حضور دارند. رحمتی در تیم ما است و طالبلوی باتجربه را هم در اختیار داریم. طالبلو کمتر بازی می‌کند ولی این تیم مال وی و امثال برهانی است. یادمان نرود اگر مشکلی پیش بیاید برای همه تیم است.

مظلومی با انتقاد از برنامه‌های تیم ملی و امید تصریح کرد: ما تمام تعامل را با تیم‌های ملی داشته‌ایم تا نتایج لازم کسب شود اما منافع باشگاه در نظر گرفته نمی شود. مسئولان تیم امید می‌توانستند از روز سه شنبه اردوها را شروع کنند. من در این روزهای اخیر خیلی با مایلی کهن و خاکپور صحبت کردم و سه برنامه به آنها دادم. ما روز ۲۲ آذرماه در تبریز بازی داریم و بازیکنان ما را دو روز زودتر بر می گردانند. آنها به باشگاه توجهی ندارند. ما می توانستیم بازیکن خود را ندهیم ولی این کار را نکردیم. طبق مقررات باید ۷۲ ساعت قبل از بازی یاران ما را برگردانند اگر این کار را نکنند دیگر بازیکن به تیم ملی نمی دهیم.

سرمربی استقلال در این باره اضافه کرد: روزبه چشمی زانوی آسیب دیده داشت ولی بحث ملی که می شود دهان ما بسته است ولی اینطور نمی شود کار کرد. بازیکن با زانوی آسیب دیده به اردوی تیم امید رفته و مشخص نیست چه وضعیتی پیدا کند.

از مظلومی درباره انتقاد تماشاگران در دیدار مقابل سایپا پرسیده شد که وی گفت: این رفتار تماشاگران واقعا عجیب بود. دو نفر از آقایان شناخته شده بودند که چندین نفر را دور خود جمع کردند. دو نفر اعتراض می کردند و سابقه این کار را دارند. ما قبلا در شیراز که قهرمان شده بودیم هم بعد از آن در دیدار مقابل سایپا علیه من شعار داده بودند. دیگر به این مسایل عادت کرده ایم. بازیکنان هم از این قضیه ناراحت بودند ولی من به آنها اجازه صحبت ندادم. من قول قهرمانی نداده ام و در تلاش هستیم سال دوم در لیگ و سال سوم در آسیا موفق شویم.

وی درباره اینکه اخبار رختکن استقلال به بیرون درز پیدا می کند، گفت: من در جایی این موضوع را خواندم ولی به این مسایل کاری ندارم. وظیفه ام این است که صحبت کنم و انعکاس پیدا کند هم مشکلی ندارد. رسانه ها با بازیکنان و مربیان ارتباط دارند با این حال من هیچ صحبتی در این باره با بازیکنان ندارم و خودشان می دانند که باید رعایت کنند.

مظلومی در خصوص ارتباط بین آسیب دیدگی بازیکنان و تعطیلات پیاپی لیگ عنوان کرد: تعطیلی های مداوم به طور حتم در آسیب دیدگی ها تاثیرگذار است. باید ماه آینده بار دیگر لیگ را تعطیل کنند. با این وقفه‌ها هیجان از بین می رود و در بدترین زمان ممکن بازی‌های نیز لیگ را برگزار می کنند، بعد می گویند که چرا تماشاچی نمی آیند. در اروپا بازی‌ها را در روز تعطیل برگزار می کنند. ما باید الگوبرداری کنیم. برای ما این کار سخت است که مدام تعطیل باشیم و یکدفعه چند بازی فشرده را برگزار کنیم. این باعث شده تا بازیکنان مصدوم شوند.

سرمربی استقلال درباره اینکه چقدر امکان برگزاری بازیها بدون ملی پوشان وجود دارد یادآور شد: باشگاه‌ها روی بازیکنان سرمایه گذاری کرده اند و می خواهند استفاده کنند. در هیچ جای دنیا اینقدر تعطیلات در کوران لیگ وجود ندارد ولی دوستان از تمرینات ما ایراد می گیرند. اینجا مدام تعطیلی داریم ولی در دنیا سه روز قبل از بازی ملی بازیکن را در اختیار اردوی ملی قرار می دهند. هوادار در پایان فصل کاری به این ندارد که ملی پوشان را در اختیار نداشتم. آنها فقط به کارنامه مربی نگاه می کنند.

مظلومی درباره جدایی کرار و احتمال بازگشت جباری به استقلال تصریح کرد: من کرار را خوب کنترل کردم ولی برخی مسایل از عهده ما خارج بود و او هم رفت. درباره مجتبی جباری صحبتی نکردیم ولی اگر او بخواهد در لیگ داخلی بازی کند قدم او را روی چشم خودمان می گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز