خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های فرهنگی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ویژه دهه آخر صفر

همزمان با فرا رسیدن دهه آخر صفر، تربیت بدنی آستان قدس رضوی در راستای تعظیم شعائر اسلامی و ترویج اخلاق و تربیت دینی در حوزه ورزش برنامه‌های متعدد فرهنگی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، این موسسه ۲ برنامه با محوریت عزاداری و سوگواری با حضور کارکنان و ورزشکاران و ۱ برنامه ویژه استقبال از زائران پیاده آفتاب هشتم برگزار می‌کند.

مراسم سوگواری و قرائت زیارت امین الله در دهه آخر صفر ویژه کارکنان که هر روز در محل نمازخانه این موسسه برگزار می‌شود و مراسم عزاداری رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و کریم اهل البیت با حضور هیات‌های ورزشی و ورزشکاران از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در شب سه‌شنبه با حضور سخنرانان و مداحان برجسته مشهد در محل این موسسه برگزار می‌شود.

برای دومین سال پیاپی همزمان با روز شهادت حضرت رضا مراسم استقبال از زائران پیاده حضرت رضا از ساعات آغازین روز با تدارک یک ایستگاه و محل پذیرایی و استراحت زائران در داخل این موسسه و ارائه خدمات صبحانه، نهار و ماساژ و نماز جماعت ظهر و عصر انجام خواهد شد.

روابط عمومی موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از کلیه ورزشکاران، مربیان و هیات‌های ورزشی دعوت می‌کند در این مراسم حضور یابند.

کد خبر : ۳۲۷۳۱۸