خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال‌احمر به ژنو رفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۲۹۰

رئیس جمعیت هلال‌احمر روز گذشته به‌ منظور شرکت در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و شرکت در افتتاحیه بیستمین مجمع عمومی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، به ژنو رفت.

به گزارش ایلنا، سید امیرمحسن ضیائی به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر ( که چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته 18 و 19 آذر برگزار می‌شود) به ژنو رفت و روز گذشته در افتتاحیه بیستمین مجمع عمومی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر که با حضور رؤسا و دبیران ۱۸۹ جمعیت ملی برگزار شد، شرکت کرد.

در ابتدای این نشست تاداترو کونوئه، رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، با توجه به چالش‌های بشردوستانه پیش‌رو در سوریه، در بخشی از سخنان خود، به زبان عربی صحبت کرده و از رنج و آلام مردم سوریه به‌ خصوص پناهندگان و آوارگان سوری و ضرورت توجه به این مهم، سخن گفت.

در این جلسه مجمع، جمعیت صلیب‌سرخ توالوو به عنوان صدو و نودمین جمعیت صلیب‌سرخ و هلال‌احمر شناخته و معرفی شد.

بر اساس این گزارش، شرکت در شورای نمایندگان فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، جلسه فوق‌العاده هیات حاکمه، کنفرانس بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و دیدار با روسای جمعیت‌های ملی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان به ژنو است.

همزمان و در حاشیه برگزاری بیستمین مجمع‌عمومی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، جمعیت هلال‌احمر کشورمان در نمایشگاه جنبی توانمندی‌های جمعیت‌های ملی شرکت کرده و زمینه‌های مختلف فعالیت‌ هلال‌احمر ایران در قالب تصاویر و بروشور، اقلام ارسالی از سوی سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف جمعیت به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز