خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت خبر داد:

پلمپ یک مجتمع کارگاهی غیرمجاز و آلاینده ریخته‌گری

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۲۷۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از پلمپ یک مجتمع کارگاهی غیرمجاز و آلاینده ریخته گری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: متعاقب شناسایی یک مجتمع کارگاهی آلاینده ریخته گری در محدوده خدماتی شهرستان ،  اخطاریه زیست محیطی مهلت دار به منظور توقف فعالیت و جمع آوری برای متصدی کارگاه ها صادر و ابلاغ شد.

وی افزود: علیرغم پیگیریهای این اداره و اعطای مهلت مناسب، فعالیت غیراصولی و آلاینده این واحدها ادامه داشته و موجبات آلودگی شدید منابع آب و خاک  و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم نموده بود، از این رو این اداره با طرح شکایت، از طریق دستگاه قضایی موضوع را تحت پیگیری قرار داد.

سعیدپور اظهار داشت: در پایان هفته گذشته بنا بر دستور مرجع قضایی رسیدگی کننده به پرونده، پلیس امنیت نیروی انتظامی به همراه مامورین یگان حفاظت محیط زیست نسبت به پلمپ کارگاه های یاد شده اقدام و مراتب صورتجلسه گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مالک این کارگاه که با علم کامل به موضوع آلایندگی این نوع فعالیت، ملک خود را به اشخاصی دیگر اجاره داده بود نیز از سوی مقام قضایی به دلیل معاونت در جرم احضار و موضوع همچنان تحت پیگیری حقوقی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز