خبرگزاری کار ایران

دیدار معوقه هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال

جدال سخت ثامن امروز در مهران

آخرین دیدار معوقه تیم والیبال پیکان تهران امروز در مشهد برابر تیم ثامن الحجج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، دیدار معوقه هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال ما بین تیم‌های پیکان تهران و ثامن الحجج خراسان از ساعت 17 عصر امروز در سالن میزان مشهد برگزار خواهد شد.

این دیدار به جهت حضور امیر حسینی کاپیتان سابق و با تجربه پیکان در ترکیب ثامن از جذابیت خاصی برخودار است و علاوه بر آن حضور معنوی نژاد در ترکیب پیکان نیز نکته جالب توجه این مسابقه است.

معنوی نژاد پس از بستن قرارداد داخلی با ثامن و چند جلسه تمرین با این تیم مشهدی سرانجام با دستور اکبری و عدم صدور رضایت نامه‌اش توسط این تیم تهرانی راهی پایتخت شد و حالا باید برابر تیمی به میدان برود که قرار بود امسال پیراهنش را به تن کند.

جالب اینکه در ترکیب ثامن نیز میکو ایوایننی قرار دارد که ابتدای فصل با پیکان قرارداد داخلی بست اما پس از آنکه این تیم ورمیلیو را جذب کرد، این بازیکن به جای تهران راهی مشهد شد و حالا در دیدار قردا همه تلاش خود را به کار می بنندد تا توانایی‌هاییش را به خودروسازان نشان دهد.

دو تیم اکنون شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی دارد و پیکان این شانس را خواهد داشت تا با پیروزی در دیدار امروز تا رده دوم نییز صعود کند و یاران قوچان‌نژاد هم حتی در صورت شکست برابر این تیم پرافتخارتهرانی از رده چهارم تکان نخواهند خورد.

گفتنی‌ست؛ این آخرین دیدار معوقه تیم پیکان در لیگ برتر است.

کد خبر : ۳۲۷۲۰۸