خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ دوم کاظمی خبر داد:

استقرار ناوگان حمل و نقل نزاجا در پایانه مهران برای انتقال زائران

ارشد نظامی ارتش در منطقه غرب از استقرار ناوگان حمل و نقل نزاجا در مرز مهران برای انتقال زائران خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی ارشد نظامی ارتش در منطقه غرب در گفت‌وگویی گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهایی که کاروان‌های اربعین حسینی از طریق غرب و پایانه مهران عازم کربلای معلا شده‌اند. فعالیت‌های چشمگیری را برای زائرین در طول مسیر انجام دادند.

ارشد نظامی ارتش در منطقه غرب در ادامه بیان کرد: اولین اقدام ارتش برای کاروان‌های اربعین حسینی برقراری امنیت در طول مسیر در کنار دیگر نیروهای نظامی منطقه بوده است و دیگر اینکه با برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی به نام مبارک حضرت سید الشهدا و همچنین برپایی بیمارستان‌های صحرایی که شامل اتاق‌های جراحی، اورژانس، داروخانه و خدماتی که بتواند کمک‌های اولیه را برای زائرین فراهم آورد.

سرتیپ دوم کاظمی با بیان اینکه از امروز کاروان‌های اربعین حسینی در حال برگشت به کشور هستند گفت: همانند روزهای رفتن زائرین ما برای بازگشت این عزیزان نیز تمهیداتی را در طول مسیر اندیشیده‌ایم که بتوانیم سهمی را در خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه از دیروز ستون ناوگان حمل و نقل را در پایانه مهران و در طول مسیر استقرار داده شده است گفت: ده‌ها دستگاه اتوبوس‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق یاد شده مستقر هستند و برای ترابری زائرین از پایانه مهران تا نزدیک‌ترین منطقه به کرمانشاه آماده خدمات رسانی هستند.

کد خبر : ۳۲۷۰۴۱