خبرگزاری کار ایران

پیروزی سایپا در دیداری پر حاشیه در بندرعباس

تیم والیبال سایپا با شکست سه بر دو آلومینیوم المهدی جدال سنگین سالن فجر بندرعباس را به سود خود پایان داد اما این مسابقه چندین کارت زرد و قرمز برای تیم میهمان به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، تیم های والیبال سایپا و المهدی در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در این جدال سنگین سه بر دو به پیروزی رسیدند تا پنجمین برد خود را به دست آورند. 
المهدی در ست های اول و دوم این مسابقه 25 بر 21 و 28 بر 26 میهمان خود را شکست داد اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 20 و 15 بر 9 مغلوب نارنجی پوشان شد تا به کسب یک امتیاز از این دیدار سنگین اکتفا کند.
سایپا با این پیروزی یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و با 12 امتیاز به جایگاه هفتم صعود کرد و المهدی نیز در رتبه یازدهم باقی ماند. 
اصغر حاج کاظمی به عنوان داور اول، احمد سرمست (داور دوم) و محمود حداد به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
دیدار سایپا و المهدی 168 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت اما متاسفانه با حاشیه های نامناسبی نیز همراه شد که سهم تیم سایپا در این حاشیه ها به مراتب بیشتر از میزبان بازی بود. چندین بازیکن سایپا در این مسابقه کارت دریافت کردند که شرح آن به قرار زیر است:
مجتبی قلی زاد کارت زرد به دلیل اعتراض به داور
مجتبی شعبان در ست دوم کارت قرمز گرفت و در ادامه این ست این بازیکن دو کارت زرد و قرمز دیگر گرفت و به دلیل رفتار ناپسند و توهین به داور از زمین مسابقه در این ست اخراج شد.
رسول نجفی در ست چهارم به دلیل توهین به داور خط کارت قرمز دریافت کرد.
بر اساس اعلام محمود حداد ناظر سازمان لیک ایرج مقدم کمک مربی تیم سایپا در این دیدار رفتار ناشایست را از خود بروز داد که گزارش آن به سازمان لیگ ارسال خواهد شد.

کد خبر : ۳۲۶۲۵۹