خبرگزاری کار ایران

بازدید خبرنگاران لرستان از روند احداث برج‌های دوقلوی خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۲۵۴

یکی از پروژه‌های مهم شهر خرم‌آباد پروژه احداث برج‌های دوقلوی کیو است که در راستای سیاست اصل 44 با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد-در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه مجتمع تجاری و مسکونی کیو خرم‌آباد معاون عمرانی استانداری لرستان از رونق بخش گردشگری مرکز این استان با احداث مجتمع تجاری مسکونی کیو خبر داد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و۷۵ درصد سرمایه‌گذاری اجرای این مجتمع توسط شرکت معین کوثر وابسته به بنیاد شهید و ۲۵ درصد آن نیز توسط شهرداری خرم آباد تامین می شود.

اصلانی با اشاره به اینکه مشکلاتی برای اجرای این پروژه در گذشته وجود داشت و در حال حاضر با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته این مشکلات رفع و هم اکنون به صورت جدی در حال اجرا است٬ گفت: شرکت معین‌کوثر طی 8 ماه اخیر عملکرد خوبی در اجرای مجتمع تجاری و مسکونی خرم‌آباد داشته و این مجتمع در قالب بخش‌های مختلف تجاری، مسکونی، پارکینگ، تفریحی، ورزشی و ... احداث می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مزایای اجرای این مجتمع در استان لرستان اظهار داشت: به طور حتم اجرای این پروژه در جذب سرمایه‌گذاران به استان لرستان و همچنین گردشگران تاثیرگذار خواهد بود.

اصلانی یاد آور شد: اجرای این پروژه موجب ترغیب بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در لرستان می‌شود

وی تصریح کرد: همچنین همجواری این مجتمع تجاری و مسکونی با دریاچه کیو زمینه جذب گردشگران را در خرم آباد فراهم می کند. 

مدیر پروژه برج‎های تجاری مسکونی کیو خرم‎آباد پیشرفت فیزیکی این پروژه را بین 21 تا 23 درصد اعلام کرد وتصریح کرد: پروژه برج‎های دوقلوی خرم‎آباد با زیربنایی بالغ بر 158 هزار مترمربع در 30 طبقه در حال احداث است که برج مسکونی مجموعاً 354 واحد و برج تجاری در 6 طبقه ساخته می‎شود.

آرمان بهره‎مند افزود: مهرماه سال 96 اسکلت‎بندی برج‎های دوقلوی خرم‎آباد به اتمام می‎رسد و اگر طبق برنامه زمان‎بندی پیش رویم مهر سال 97 کل این پروژه به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با توجه به اینکه این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری خرم‎آباد و گروه سرمایه‎گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، آتی طرح آرتا و شرکت ساختمانی دبله در حال احداث است، گفت: این پروژه بین 21 تا 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 بهره مند افزود: 230 تا 250 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و خوشبختانه کار مطابق با برنامه زمان‎بندی پیش می‎رود.

مدیر پروژه برج‎های تجاری مسکونی کیو خرم‎آباد با بیان اینکه پیش‎فروش واحدهای برج‎های تجاری مسکونی کیو خرم‎آباد با دستور استاندار و دادستانی انجام خواهد گرفت یاد آور شد:یکی از نقاط مثبت این پروژه بهره‎مندی از نیروهای بومی در سایر قسمت‎ها است که استاندار محترم همواره بر این قضیه و همچنین استفاده از مصالح ساختمانی بومی تأکید داشته است.

وی عنوان کرد: در بام مجتمع تجاری یک زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال و یک زمین تنیس و همچنین دو سالن ورزشی و دو سالن آمفی تئاتر بین برج‎ها درنظر گرفته شده است. 

بهره‌مند با اشاره به اینکه شرکت معین‌کوثر به‌عنوان سرمایه‌گذار این پروژه در زمینهٔ تأمین اعتبار هیچ‌گونه مشکلی ندارد٬ اظهار داشت: خوشبختانه پروژه تاکنون 23 درصد پیشرفت داشته که پیش‌بینی ما این است که بتوانیم در مهرماه سال 97 کل پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز