خبرگزاری کار ایران

پاسخ دکتر حسانی به خداداد عزیزی:

سه سال مربی یک تیم انگلیسی بودم/خداداد قبل از نظر دادن تحقیق کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۸۵۶

من خودم را برای کمیته فنی انتخاب نکرده ام و افراد دیگری مرا انتخاب کرده اند که باید از آنها بپرسید چرا من را برگزیده‌اند. بنابراین اگر اشتباهی بوده از من سر نزده است.

انتقاد نرم خداداد عزیزی از عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال دلخوری دکتر احسانی را باعث شده است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به حرف‌های خداداد عزیزی گفت: اگر بخواهم از خودم تعریف کنم کار زشتی است اما افرادی که می خواهند درباره دیگران اظهار نظر کنند بهتر است اول تحقیق کنند و بعد نظر بدهند. اگر عزیزی سوابق علمی و ورزشی مرا بررسی می کرد قطعا نظرش عوض می شد. 

وی افزود: سوابق مرا از محمود یاوری؛ حسن و گودرز حبیبی، فریدون معینی و رسول کربکندی بپرسید. من جز فوتبال در هندبال و والیبال هم فعالیت داشته‌ام اما رشته اصلی‌ام فوتبال است. خیلی زشت است که یک نفر از خودش تعریف کند اما من دکترای مدیریت ورزش  را از دانشگاه منچستر گرفتم و سه سال یعنی از سال 1995 تا 1998 در تیم پلت لین که وابسته به تیم منچستر سیتی است مربیگری کردم.

دکتر احسانی گفت: من به همه احترام می گذارم به خصوص خداداد عزیزی که از نظر بازیگری و صداقت در مربیگری همیشه موفق بوده است. عزیزی آدم قابل احترامی است چون فکر و عمل او یکی است و به نظر او احترام می گذارم. بالاخره هر کسی یک نظری دارد اما بهتر بود قبل از نظر دادن در مورد من یک تحقیق مختصری می کردند و از 4 نفر می‌پرسیدند که سوابق من چیست تا بتوانند بهتر اظهار نظر کنند. از تمام کسانی که در ورزش هستند خودم را کوچک تر می دانم و همه از من ارجح تر هستند. بنابراین هر کسی به جای من به کمیته فنی بیاید قطعا از من بهتر است.

احسانی در پایان گفت: حتی افراد عادی جامعه را هم از خودم بالاتر می دانم و سعی می کنم از آنها یاد بگیرم. من خودم را برای کمیته فنی انتخاب نکرده ام و افراد دیگری مرا انتخاب کرده اند که باید از آنها بپرسید چرا چنین تصمیمی گرفته اند. اگر اشتباهی بوده از من نبوده است. اگر دانشگاه هم استخدام شده ام اشتباه از دانشگاه و وزارت علوم بوده که مرا استخدام کرده اند و من نباید بازخواست شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز