خبرگزاری کار ایران

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور

سرمایه‌گذاری در ورزش آیندۀ درخشان جوانان را رقم می‌زند

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور، با اشاره به اینکه بچه‌های کاشان از لحاظ تکنیکی خوب عمل می‌کنند افزود: سرمایه‌گذاری برای آینده سازان این شهر ثمرۀ خوبی را به بار خواهد نشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان علی دوستی‌مهر درحاشیه اجرای طرح استعدادیابی فوتبالیست‌های نونهال در ورزشگاه شهید ناصر فکری گفت: ایجاد فضاهای مطلوب، زمین‌های چمن مناسب، امکانات و تشکیلات بهتر با جذب سرمایه‌گذاران مورد تاکید است.

وی افزود: امیدواریم بجای اینکه کمتر شعار بدهیم و بیشتر عمل کنیم بتوانیم سرمایه‌های خود را وقف بچه‌های علاقه‌مند به ورزش کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور، از کاشان به عنوان یکی از استان‌های مستعد در ورزش به ویژه رشتۀ ورزشی فوتبال یاد کرد.

دوستی‌مهر گفت: با بُردن نام کاشان خاطرات خوبی در ذهنم مجسم می‌شود چرا که جواد کاظمیان در آن کشف شد و مطمئنم این شهر کاظمیان‌های زیادی دارد.

وی، با اشاره به فعالیت مربیان مجرب و زحمتکش کاشان در رشتۀ فوتبال اظهار داشت: مطمئنم با حضور چنین مربیانی بازیکنان بسیار خوبی از این شهرستان به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور، سرمایه‌گذاری برای بازیکنان، دقت در ساعات تمرین، وقت گذاشتن برای آنها با امکانات مطلوب، تشکیلات مناسب و قرار دادن سخت افزار را از مهمترین عوامل موثر در موفقیت افراد مستعد در فوتبال این شهرستان عنوان کرد.

دوستی‌مهر، با اظهار خرسندی و امیدواری بازیکنانی که در سه یا چهار سال آینده در تیم ملی جوانان و المپیک‌ها حضور فعال خواهند داشت را بازیکان با استعداد استان کاشان نام برد.

دوستی‌مهر، از حضور بازیکنان با استعداد استان کاشان طی سه یا چهار سال آینده در تیم ملی جوانان و المپیک‌ها خبر داد و افزود: افراد با استعداد بسیاری در این شهرستان نهفته است که می‌توان آنها را کشف کرد.

وی، سیاست حضور در اقصی نقاط کشور را استعدادیابی بازیکنان دانست و تصریح کرد: کاشان نیز جزو یکی از استان‌های خوب و با قابلیت است که سازماندهی مطلوبی دارد .

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان کشور، از درج نام بازیکن کاشانی در مطبوعات و سایت‌های خبری که با تلاش و زحمات دست‌اندرکاران و مربیان خود نتیجۀ کارش را در دعوت به تیم ملی با هادی مهدوی‌کیا به کشور اروپا خواهد داشت خبر داد.

دوستی‌مهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیکنان ایرانی بخاطر سطح تکنیکی بالایی که دارند به «برزیل» معروفند گفت: تاکتیک بیشتر در رشته‌های ورزشی وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو است.

وی اظهار داشت: در قسمت انفرادی همیشه قهرمانیم و افراد بزرگی را پرورش دادیم ولی در تشکیلات ضعیف عمل کرده و بایستی سرمایه‌گذاری کنیم.

شایان ذکر است: طرح استعدادیابی فوتبالیست‌های نونهال زیر 11 و 13 سال توسط آکادمی فوتبال کیا زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا و مدیریت فنی علی دوستی‌مهر و رضا کلانتری به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هئیت فوتبال کاشان در ورزشگاه شهید ناصر فکری برگزار شد.

کد خبر : ۳۲۵۷۵۶