خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه

انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و حضور حد اکثری مردم در پای صندق های رای باعث نا امیدی دشمنان اسلام می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فرماندار شهرستان کرمانشاه در اولین جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: این یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان و اولین جلسه مشترکی است که با اعضاء محترم هیات نظارت شهرستان برگزار می گردد.

فضل اله رنجبر با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و حضور حد اکثری مردم در پای صندق های رای باعث نا امیدی دشمنان اسلام می گردد، افزود: ملاک ما و همه اعضاء ستاد انتخابات قانون است و به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و تمام تلاش ما بر این است که در کمال بی طرفی انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات گذشته ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مجموع 561 شعبه اخذ رای برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده است و از این تعداد 405 شعبه اخذ رای ثابت و 14 شعبه اخذ رای سیار در شهر کرمانشاهو مابقی مربوط به بخش های تابع می باشد.

در ادامه این جلسه اهم اقدامات انجام شده ستاد انتخابات توسط فرماندار و مسئولین کمیته ها تشریع شد.

در ادامه اعضای محترم هیات نظارت شهرستان کرمانشاه ضمن قدردانی از امکانات انجام شده توسط ستاد انتخابات شهرستان ،مراتب رضایت خویش اعلام و آمادگی هیات را برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند ابراز داشتند.

کد خبر : ۳۲۵۷۰۵