خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسین در زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان محورهای فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسین را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز بخش های مختلف فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسینکه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود را اعلام کرد.

وی افزود: موضوعات این فراخوان عبارت است از لبیک یا حسین از ظهر عاشورا تا صبح ظهور، لبیک یا حسین بیداری اسلامی و آزادگان جهان، لبیک یا حسینشهداء، ایثار و دفاع مقدس، لبیک یا حسین  و سبک زندگی اسلامی، لبیک یاحسین و رسالت خواص، لبیک یا حسین عرفان و حماسه، لبیک یا حسین مقاومت وبصیرت، لبیک یا حسین از ادعا تا عمل، لبیک یا حسین مبارزه با استکبارجهانی، لبیک یا حسین و مقابله با تفکرات انحرافی و تکفیری و لبیک یاخامنه ای لبیک یا حسین است.

وی یادآور شد: رشته های شرکت در این فراخوان شامل علمی و ادبی که شاملداستان، شعر، دلنوشته، متن ادبی و مقاله است و رشته هنری شامل نماهنگ،فیلم کوتاه (داستانی و مستند)، خطاطی، نقاشی و خط، گرافیک، عکس، پوستراست و فضای مجازی شامل وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی است و بخش ویژه شامل سرود و آوا، تواشیح، مداحی، ایده های نو است.

حجت الاسلام صفی یاری ابراز داشت: شرکت در این فراخوان برای عموم آزاداست و شرکت کنندگانمی توانند در یک یا چند رشته آثار خود را ارسال نمایند و همچنین آثار باید از استانداردهای علمی مربوط بهرشته مورد نظربرخوردار باشند وآثار الزاماً باید با موضوعات اعلام شده منطبق باشد درغیر اینصورت در داوری شرکت داده نخواهند شد.

وی گفت: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس وجوایز نفیس فرهنگی جوایز نفرات اول تا سوم هر بخش این همایش سراسری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مهلت ارسال آثار به این همایش را 11آذر ماه مصادف با اربعین حسینی لغایت 22 فروردین 95 اعلام کرد و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش سراسری می توانند آثار خود را بهنشانی دبیرخانه به آدرس زنجان: جاده گاوازنگ، مجتمع ادارات، اداره کلتبلیغات اسلامی ارسال کنند.

کد خبر : ۳۲۵۶۶۰